Gå til innhold

Ang glatt lammeskinn...igjen...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla fikk seg lammeskinn i senga si, når vi våknet etter den første natta hun lå på det lå hun på tvers i senga nesten. Etter tips fra noen her måtte jeg prøve å snu det, slik at det lå med spissen ned. Prøvde dette i natt, og når vi våknet lå hun på siden, nesten så hun hadde tippet over på magen. Det bruker hun ikke å klare, pleier også å dytte duna under henne på den ene siden så hun ikke skal klare å sparke den av seg, men det hadde hun klart i natt.. Tror skinnet mitt må være veldig glatt, jeg tørr ikke bruke det nå... Synd for det er jo så lunt og godt å ligge på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en liten babyhodepute oppå skinnet? Det har vi. Det gjør at han ligger mer rolig. men nå er hann åtte måneder, og beveger seg mer og mer i senga..Det er nok ikke til å unngå.

Skrevet

Jeg la et putetrekk under hodet hennes den første natten men dette hadde flyttet seg med henne.. Så tror ikke det hjalp så mye!=( Får se om jeg prøver det en natt til da, men til vanlig klarer hun ikke snu seg til siden og sparke av seg dyna så det har noe med skinnet å gjøre, det er så glatt. Hun har på seg bomullsnattdrakt, kanskje jeg skal prøve ullnattdrakt. Kanskje ull mot ull ikke blir så glatt.. hmm..

Skrevet

Ja, det kan være lurt å prøve en ullnattdrakt :) Evt en sånn "dyne" som man kler på babyen med seler på skuldrene, fotpose eller sovepose tror jeg det kalles. Sprelske på natterstid disse små ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...