lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg jobber i barnehage og kjenner at jeg blir så altfor sliten etter en hel uke. De siste ukene har jeg måttet være hjemme en dag i uka fordi jeg er så sliten at jeg blir kvalm og får vondt i hodet. Jeg har roa ned tempo betraktlig på jobb, men allikevel sliter jeg. Dagen er av og til så hektisk at jeg føler at jeg ikke baer kan stikke av å ta meg en hvil heller. Jeg er så engasjert på jobb at jeg ikke merker at jeg er skikkelig sliten før jeg kommer hjem heller. i tillegg har kvalmen blitt mer fremtredende nå. Er 8+1 idag. Noen som har noen erfaringer å dele? Skulle snakket med styrer idag, men idag er jeg hjemme pga hodepine og kvalme. Håper hun har noen forslag til hva jeg kan gjøre. Skal til lege på onsdag, gleder meg til å få snakket litt med han.
SommerBris Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei. Jobber i barnehage selv, så vet hvor hektisk det kan være. Jeg har egentlig ikke noe god svar til deg, men er du mye sliten og har lite overskudd burde du kanskje jobbe litt mindre. Det er viktig å ta litt være på seg selv også. Det er som du sier, man merker det godt da man kommer hjem. Blir spennende å se hvoordan de går med meg selv i dette også, da jeg kommer hjem til jentungen på 2,5år. Jeg jobber så langt det er mulig, men sier det stopp så må jeg vurdere i samråd med min lege hva som er det beste. Lykke til:)
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde hverfall ikke hatt overskudd til en liten en hjemme for tida... har jo ikke overskudd til min kjære en gang. har nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke får hjulpet til her hjemme. vi har nettopp kjøpt oss hus og det er litt som skal gjøres. men min kjære er veeeldig streng på at jeg MÅ TA DET MED RO. hehe.. han er nesten sinna på meg når jeg kommer hjem fra jobb sliten å fæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå