blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Noen spørsmål i forhold til selvangivelsen: Bidrag fra far skal vel føres opp på selvangivelsen? Hva med barnetrygden? Blir den regnet som inntekt? Skal den også føres opp på selvangivelsen? Dere som har bostøtte....blir barnetrygden og barnebidraget regnet som inntekt når dere søker på bostøtte? tusen takk for evt svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Bidrag og barnetrygd skal ikkje førast på likninga. Bidraget er skatta av allerede, det gjer faren før du får det. Barnetrygda er skattefri. Bustøtte kan utreknast frå 2 beløp(du velger det mest gunstige for deg): Enten tar du siste likninga som er klar(mest gunstig,som regel) eller du tar dagens inntekt( og her kjem alt med, som bidrag, studielån, barnetrygd, stipend, os, arbeidsinntekt osv - mao alt du har disponibelt å bruke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå