Gå til innhold

RÆVA.................................??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere endelig klart å grave dere ut av hiet nå da?

Nesten så jeg tilkalte redningstjenesten her...ble litt bekjymret...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda...begynt å sett lyset nå...men alt har vært så kjedeliiiiiiig. Til og med flytta ut fra fb, vøtt..går jo for d meste på kyss klapp og klem innpå der..kyss mæ i rævva sier jeg bare..kjedeliiiig!!

-men ellers er d bare velstand vøtt. Så d spørs om d ikke blir noen krampetrekninger innpå her før sommern kommer...:))

Skrevet

SÅ godt å høre....ble litt innimeg glad nå=) Trenger litt ræv humor her inne=)

Skrevet

Selv om jeg faktisk forstod de ordene der, så SNAKK norsk!!!=)

*smask*

Skrevet

Pssst....jeg snakket med gutta til Yppert og de fortalte at han har forelsket seg i sloggy`n og at den mer eller mindre har vokst fast, så mulig det trengs flere innkjøp=)

Skrevet

Hahaha....må få gutta til å handle kun sloggy ved hver anledning som byr seg, fin pappa gave det..hihihi

Skrevet

Jepp....må få de til å ta midjemål da, med tanke på all bamsemumsen som godtgjør seg i de tarmene der=) Tror det skal gå ann å få spesialbestilt nye.................tror også kirurgis inngrep må til for å få fjernet den andre=)

Skrevet

Jasså????? Ingenting som heter TAUSHETSPLIKT her lengre?????? At min 14 årige drittunge går rundt i sloggy og gliser fett, betyr bare at han har stjålet gaven jeg fikk fra Sloggyqueen:-) Jeg fikk faktisk ballespreng pga tight over farlige presspunkter:-)

Skrevet

Greit å bruke ungene som skjold altså...............men det er vel strengt tatt å ta litt i ved å si at barna dine bruker sloggy...................DET er vel å gå litt langt eller..................??=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...