Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har dere endelig klart å grave dere ut av hiet nå da? Nesten så jeg tilkalte redningstjenesten her...ble litt bekjymret...=)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Joda...begynt å sett lyset nå...men alt har vært så kjedeliiiiiiig. Til og med flytta ut fra fb, vøtt..går jo for d meste på kyss klapp og klem innpå der..kyss mæ i rævva sier jeg bare..kjedeliiiig!! -men ellers er d bare velstand vøtt. Så d spørs om d ikke blir noen krampetrekninger innpå her før sommern kommer...)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 SÅ godt å høre....ble litt innimeg glad nå=) Trenger litt ræv humor her inne=)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Selv om jeg faktisk forstod de ordene der, så SNAKK norsk!!!=) *smask*
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Pssst....jeg snakket med gutta til Yppert og de fortalte at han har forelsket seg i sloggy`n og at den mer eller mindre har vokst fast, så mulig det trengs flere innkjøp=)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Hahaha....må få gutta til å handle kun sloggy ved hver anledning som byr seg, fin pappa gave det..hihihi
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jepp....må få de til å ta midjemål da, med tanke på all bamsemumsen som godtgjør seg i de tarmene der=) Tror det skal gå ann å få spesialbestilt nye.................tror også kirurgis inngrep må til for å få fjernet den andre=)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jasså????? Ingenting som heter TAUSHETSPLIKT her lengre?????? At min 14 årige drittunge går rundt i sloggy og gliser fett, betyr bare at han har stjålet gaven jeg fikk fra Sloggyqueen:-) Jeg fikk faktisk ballespreng pga tight over farlige presspunkter:-)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Greit å bruke ungene som skjold altså...............men det er vel strengt tatt å ta litt i ved å si at barna dine bruker sloggy...................DET er vel å gå litt langt eller..................??=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå