Gå til innhold

Lykke til i dag LykKeLiG!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at du er på vei til banken:-)

 

Krysser armer og bein for deg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg òg!

Pluss fingre og tær!

 

Dette går så fint så!

 

 

Skrevet

Jeg vil også gjerne ønske deg lykke til i dag!!

 

Har lest innlegget ditt og ser at du er ei dame med besluttsomhet og pågangsmot. Du er skikkelig tøff som tar tak i situasjonen!

 

Håper det ordner seg for deg i dag, og håper det ordner seg for deg og barna i framtiden!

 

 

Jeg heier på deg! (Sammen med mange damer her inne!)

 

:o)

Skrevet

og jeg heier!

 

Skrevet

Takkitakk :D Så skjønne dere er!

 

Jeg var i banken på fredagen, og damen snakket så pent og fint og flott til meg, at jeg ble helt gira. Jeg skulle få svar på søknaden i løpet av mandagen, men nå har det jammen blitt utsatt til tirsdagen.

Usj og fysj og fy....

Begynner å bli strevsomt å gå slik å være nærvøs hihi.

 

I dag har vi brukt tiden til prating og problemløsing. Og det har jammen vært både fint og flott.

Hvis bare alt "dersom-att" går i orden så tror jeg dette skal bli riktig så fint og flott for alle involverte.

 

Men først må jeg grrrrrrrrrrruuuuuuuuueeeeeeee meg en natt til....

Skrevet

Heia, heia hele veien til banken.Lykke til i morgen :0) Må tirsdag være VÅR dag :0)

Stor klem fra

Skrevet

Krysser videre imorgen jeg:-))

Skrevet

Håper det har gått bra med deg i dag!!!!

Skrevet

I dag har det egentlig ikke gått så bra.

Banken hadde visst ikke så lyst til å låne meg penger før huset er solgt eller overdratt av mannen.

Så det var det...

 

Skal prøve flere banker har jeg tenkt.

 

ble en skikkelig nedtur i dag, men nå er jeg i ferd med å riste av meg støvet og se fremover igjen...

Dette SKAL gå bra, fordi det rett og slett SKAL det!

 

Vi har i hvertfall fått brukt de siste dagene til å få pratet ut om mangt og meget. Og det er jo veldig fint og flott.

 

Må jo fortelle at far har vært litt bekymra for at jeg skulle kjøpe noe som ikke var så bra som jeg trodde. Så han pakket mor inn i bilen på søndag og snek seg til en kjøretur forbi huset for å smugtitte litt, hehe. Og konklusjonen hans var at dette så faktisk ikke så galt ut. fin beliggenhet og fint hus, Så da var i allefall DEN saken grei

Når far har godkjent huset så er allting bra ;o)

 

Så nå er det bare å brette opp armene, svelge unna vanskelighetene og gyve på...

 

 

FOR DEEEEET Kommer en dag, i morgen, jeg skal tro og håpe at i morgen, blir det sooooooool

 

:D

 

Alt årner seg for snille piker!

Skrevet

æsj... det var jo litt kjipt... men en banke ellr to til, så er du i mål... og år far har godkjent huset, så kan det jo hende at han kan kausjonere en periode til og med???? for utgiftene vil jo uansett falle på deg...

Skrevet

Hei LykkeLig,

 

lykke til med bankene, foskjellige banker tenker forskjellig, du får lån tilslutt. Har du prøvd de forskjellige nettsøknadene bankene har på sine nettsider, det hjalp en venninne av meg veldig da hun måtte rydde opp i sin manns økonomiske "sans".

 

klem og heia på deg.

Skrevet

Det hører med, litt snerk i kakaoen!

Men, det ordner seg til slutt - helt sikkert:-)

 

Og når far har godkjent, ja da ordner det seg helt klart:-)

 

Ikke gi opp og mist motet, hold fast i styrken du har og tenk at det skal større skjær til i sjøen enn som så:-)

 

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...