Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt fortalt at en kan det. stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom legen er dyktig og ultralydapparatet er bra er det nok mulig. Men det spørs hvor villig legene er til å si noe så tidlig, da.

Skrevet

Du kan se kjønner på ul i uke 14, men jeg tror at sjansen for at en tar feil er fremdeles ganske stor. Kjønnsleppene til jenten er så hovne ennå at det kan se ut som en liten tissemann... derfor pleier ikke gynekologene å vente til ordninær ul før de sier noe sikkert.

Jeg var på ul da jeg var 12+5 og gynekologen så noe hun trodde var en tissemann, men hun ba oss om å ikke ta det for gitt ennå. Så vi venter i spenning ;)

Skrevet

Ordene ble litt stokket om her...

mente selvfølgelig å si at gynekologen pleier å vente til ordinær ul før de sier noe sikkert ;)

Skrevet

Vi var på UL i uke 14 og da sa legen at han var 70-80% sikker på at det var en gutt. Var op ordinær UL i forrige uke og da lå junior med navlestrengen mellom bena så det gikk ikke å se... Veldig usikker på om jeg kan stole på at det er en gutt eller ikke...

Skrevet

Jeg var på UL i uke 14+2 tror jeg... Min lege har ikke noe spesielt bra UL. Han sa at det så ut som en gutt. Men jeg venter spent til ordinær UL før jeg "tror" noe.. Eller ikke tror... hehe.. Fikk beskjed om at det var jente på UL forrige svangerskap. TO ganger.. :) Men den gang ei..

Skrevet

Vi var hos en med veldig skarpt UL apprarat, og hvor man tok seg god tid og var paa innsiden og kikket. Dette var i uke 14, og legen saa noe han mente var gutt.

Var saa til UL i uke 18, og da saa man noe man mente var jente. Her var skjermen veldig utydelig synes jeg, og man brukte ikke mye tid, var paa utsiden.

Saa ny UL (av helt andre grunnet) i uke 25, og man brukte litt tid, men samme litt utydelige apparat (utydelig for oss i hvert fall) Her saa man ogsaa noe man trodde var jente, men ville for all dle ikke si noe sikkert.

Saa, tja - sier jeg da, og det er ikke godt aa si nei.

Jeg vet enda ikke helt om jeg vet, men langt innert inne tror jeg det er gutt, men likevel maa jeg jo hoere paa disse siste sannsynlighetene for jente, det virker mer logisk. Saa faar man se da, om magefoelelse eller UL gjetting stemmer til slutt.

Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...