Lynnen Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vi klarer ikke å bestemme oss... Takk for input!
Tante Bassa Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg synes Oliver August er penest. Lykke til med navnevalget :-)
happyskvett Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Oliver August- helt klart ) ikke lett dette her med navne valg..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Enig med de andre over her, mye lettere å si det;)
Lynnen Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Takk for svar! Vi syns også det er enklere å si, og at det klinger bedre.. Problemet er at den yngste til noen venner av oss (han er tre nå) har August til mellomnavn- men det er heller ikke i bruk sånn til vanlig, så det er jo kanskje ikke det største problemet..
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Enig med de andre. Oliver August er lettere å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå