Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 pga en medisinsk behandling jeg holder på med. Ikke noe alvorlig, men nødvendig å få det gjort før en graviditet. Kjedelig, men sånn er det. Litt godt å ha bestemt seg i grunn - for det var slik at j kanskje akkurat kunne bli ferdig med beh før vi skulle prøve...og det ble j litt stressa av. Vi har bestemt oss for å ta det som det kommer. Men i utgangspunktet venter vi til el i starten av juni. Vil ønske dere lykke til jenter. Krysser alt av fingrer og tær for at dere er på 1 tri en mnd før meg:)
MilleMamma84 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Tida går kjempefort, så du er der før du vet ordet av d=) Lykke til!
Edvardine Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Å, så artig at det blir flere juniprøvere! Velkommen til klubben! Vi er veldig få fra før - føler at nesten alle her inne er april-/mai-prøvere, så du er veldig velkommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå