Gå til innhold

prøving utsettes til begynnelsen av juni..


Anbefalte innlegg

Skrevet

pga en medisinsk behandling jeg holder på med. Ikke noe alvorlig, men nødvendig å få det gjort før en graviditet. Kjedelig, men sånn er det. Litt godt å ha bestemt seg i grunn - for det var slik at j kanskje akkurat kunne bli ferdig med beh før vi skulle prøve...og det ble j litt stressa av. Vi har bestemt oss for å ta det som det kommer. Men i utgangspunktet venter vi til el i starten av juni.

 

Vil ønske dere lykke til jenter. Krysser alt av fingrer og tær for at dere er på 1 tri en mnd før meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tida går kjempefort, så du er der før du vet ordet av d=)

 

Lykke til!

 

Skrevet

Å, så artig at det blir flere juniprøvere! Velkommen til klubben! :) Vi er veldig få fra før - føler at nesten alle her inne er april-/mai-prøvere, så du er veldig velkommen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...