Gå til innhold

Simo barnevogn

2gulljenter + 1 gullgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vår første jente kjøpte vi en simo kombi 2003-modell. Vi kjøpte den i januar 04 på salg fra en butikk.

Den har blitt brukt til to barn (begge våre), og aldri stått ute i regn eller sol annet enn når den har vært i bruk på trilletur eller ved soving ute.

Den var helt svart. Nå er den veldig falmet. Den er nesten grå på kalesjen, men svart på steder som har vært skjermet (feks ved sømmer som har vært dekt til).

Jeg har hørt en gang at dette ikke skal skje med Simo vogner, og at en kan søke om erstatning eller lignende. Noen som vet noe om dette, og evt har fått eller prøvd å fått det?

Hvor finner jeg i tilfelle kontaktinformasjon til Simo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på www.simo.no.

Jeg har ikke erfart det samme som deg da vi er førstegangs, men vi har kjøpt Simo Kombi til bebisen vår, og selger på Barnas Hus har sagt flere ganger at fargen KAN falme, og at det er viktig at vi ikke lar vogna stå i sola, bruker regntrekk osv.

Så virker ikke som at dette "ikke skal skje" med Simo vognene som du skriver.. men kanskje garantien var annerledes for noen år siden? Ikke vet jeg... men sjekk på nettet, du finner sikkert kontaktinfo der:)

Skrevet

Har aldri hørt om det og tro du kommer ingen vei med den sakken. Da skulle jeg ha hat 3 vogner av Simo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...