Trollmora Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 kjappe med masse nye innlegg så jeg rekker ikke å svare på alle ( Skjønner at jeg bør prioritere dere litt mer! Jeg tenker på dere og er med både i medgang og motgang. Hyggelige damer fortjener svar, men denne gangen får jeg bare nøye meg med en stor virtuell klem og et rungende heia-heia-heia til hele gjengen:o)
Urtete Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har også problemer med å rekke å svare når jeg først har tid til å leke litt her inne... Frustrerende, for det er så mye jeg har lyst til å si!!! Uansett - sender en stooor klem tilbake til deg Trollmora! Heia heia heia heia til deg også!!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hehe... der får bare si ifra når dere er innom i ny og ne, så kan vi lage sånne oppdateringsinnlegg :-) det er artig!
Karomamma Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 He he, oppsummeringstråd en gang i uka. Det hadde vært noe!! Jeg leser dibbesidene på mobilen så jeg vet ALT som skjer Dessverre så rekker jeg ikke å svare etterhvert. Det blir noen små kommentarer hist og pist bare.... Jeg ser at det er mange her som fortjener både heiarop og gode klemmer for tiden. Jeg slenger herved ut en hel haug, så kan dere fange klemmene selv Klem fra meg
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 jeg sneder klemmer tilbake og fanger en til meg selv, for jeg syns det er fint med klemming!
Trollmora Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Klem i vei dere ) ..men hvem kan ta på seg referatjobben denne uka? Anyone?
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Det blir ikke referat fra meg, men gratulasjon med en uke røykefritt!!! For du har klart det - ikke sant :-))) Heia videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå