Gå til innhold

HKH...Tenkte.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært utrolig hyggelig men jeg jobber på dagen. Eller tenkte du på kvelden?

Vi må jo klare å møtes snart:o)

Skrevet

Har et møte ved to tiden, så er nok der i 1 1/2 time, så er vel både tilgjengelig både før og etter, hvis ikke så blir møtene i hjembyen din hver uke framover, så en gang vil det vel klaffe.

Ellers får vi ta det over bikini sammenkomst i vannet=)

Skrevet

bikini sammenkomst i vannet=)

-snakker badestamt da eil..?!

Skrevet

Tirsdager slutter jeg kl 14, det er den eneste dagen jeg har mulighet på dagtid. (Men det er kun ut april) Etter det vet jeg ikke....

Men vi har planer om en tur på badeland snart:o)

Skrevet

Ræva....vet du hva bikini er du da....? Med tanke på din plassering her i landet så regner jeg med din erfaring med bikini er heldress med ullfor...Hehe=)

Skrevet

29 april, er jeg der, tirsdag og er ferdig kl 14.00, så kanskje vi kan skåle kaffe da=)

Skrevet

Halloo...snakker sol her de siste ukene altså, fregnene har jo til og med frødd seg :))

Skrevet

Det er greit du skryter på deg sol her altså, men ærlig talt så kan alle klippe ut en sol og farge den gul=)

Skrevet

Ja det kan vi.... hadde vært veldig hyggelig!

Snakkes nærmere:o)

Skrevet

Ja tenk!

Hater å innrømme det men gubbeskrellet fikset det på 3 sekunder:o/

Skrevet

Jøss....imponert, klarer mann din flere ting på en gang.....=) Da er du heldig, har hørt det er et ukjent fenomen blandt mannebeinene=)

Skrevet

hahaha

Så lenge det ikke er rett før bil/båtkjøp så klarer han to ting på en gang, er det midt i handlingen blir han totalt fraværende!

Skrevet

Velkjent problem ja, men må da innrømme at jeg selv kan bli litt fraværende da *den* kjolen rooooooper på meg igjennom et butikkvindu=).....Men igjen så kan jeg stå oppreist, drikke kaffe, tenke, røyke og høre kjolen rope sammtidig hehe=)

Skrevet

hei hei heyyyyyyyyyyyyy!!!!!! Hva er dette for noe da?????? HÆÆÆÆÆÆÆÆ??????? Skulle liksom kose meg å se om det var noen hyggelige tråder her, så blir jeg møtt med slike antimannepropagandatråder som dette!!!!!!! Skal bare si dere en ting slarvkjerringer, at jeg er en slik unik mann som faktisk kan tenke på flere ting samtidig:-) Dere derimot får kramper og spasmer bare en av ungenne forstyrrer dere feks i matlaging osv!!! Jeg lager mat, baker brød, vasker kopper, tenker på sex, hjelper ungene med lekser og leser avisen på en og samme gang!!! OG ingen ALTSÅ INGEN, Kan komme her og komme her å si at alle mannfolk klarer å tenke på kun en ting:-)

Skrevet

Ops............var da ikke meningen at du skulle se denne da...=) Men ser at bortforklaringene dine topper 9 linjer, så Yppert.......dette er framsritt..............altså, taste, føle og tenke sammtidig....=) Flott gjort=)

Skrevet

tshhhh... bare vent deg di rappkjefta høns der du er:-)

Skrevet

HÆææææææææææ............hørte ikke.........du må skru opp stemmevolumet Yppert.....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...