Gå til innhold

Samvær i sommerferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har vært slutt siden november med meg og BF. Datteren vår på 3 år er hos han en natt i uken + annenhver helg (litt sjeldnere.) Han har hatt henne 4 netter et par ganger. Da hun kom hjem igjen vat hun helt ute av seg, bare satt og klamret seg fast til meg og gråt. Nå tenker jeg på ferien. Det blir vel drøyt at han har henne i 2 uker i strekk, slik situasjonen er? Han vil helst bare ha en uke. Så jeg lurer på om vi skal dele det opp, slik at han har 2 uker, men bare 1 uke om gangen. Eller at han bare har 1 uke? Er usikker... Hva gjør dere andre som har 3 åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette deler dere slik det passer best for dere og barnet:) Det er ingen som sier at det MÅ være 2 uker i strekk. Ei heller at det i det hele tatt må være 2 uker, om dette ikke passer dere.

Skrevet

Om dere ikke har en fast samværsavtale som også inkl. ferie og helligdager, så kan dere egentlig gjøre det som passer dere :)

Lykke til, håper det ordner seg.

Skrevet

Vi har vanlig samværsavtale. Den sier vel 2 uker? Ja, vi får se, men 1 uke er jo egentlig litt lite. Ferien er jo lang. Men hvis han bare ønsker 1 uke, er det vel greit.

Skrevet

Hos oss så har vi annenhver helg, men vi har ikke noe fast samværsavtale i ferier og helligdager, så dem deler vi privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...