Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Testet meg i dag for første gang, 2 dager etter ikm-dagen min, og sannelig er jeg gravid Jippi Hurra!!! Har vært helt rar de siste dagene og ukene så det er godt å vite det har en forklaring, he he. Masse masse lykke til til alle
Lovehearts Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye til deg! Håper vi er like heldig snart! Kos deg masse i tiden fremover
gima Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så masse! Kos deg med den voksende magen. Håper at jeg følger etter om ikke så lenge! Hvordan har du kjent det på kroppen? Venter på mens jeg også ser du...
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk SÅ hyggelig å få gratulasjoner Jo, jeg har helt klart kjent det på kroppen at noe var i gjære, men visste ikke om det var litt ekstra plagsomme pms-plager. Jeg har vært uvanlig trett, og dradd med meg samboern til sengs flere timer tidligere enn vanlig er. Jeg har kjent masse rare murringer og smerter i magen, hatt luft i magen, og tidvise ømme bryster med stikkinger. Ellers har jeg hatt humørsvingninger som ikke ligner noe jeg har opplevd før, begynte å gråte da samboern skulle dra på fotballtrening på fredag, selv om jeg hadde jentekveld som jeg hadde gledet meg til hele uka, huff. HELDIGVIS har jeg nå en unnskyldning for den episoden Lykke til, håper mensen holder seg på laaaaang avstand! Sender babystøv til dere alle
*Lunamor* Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye, trønderpie!! Håper du får et flott svangerskap! Når blir termin? Jeg er også fra trøndelagen, og håper å komme etter deg om ikke så lenge:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye:-) Og velkommen inn på 1.trim:-) Når har du termin? Rekker vel akkurat 08 baby du også?
gleder.meg Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer!! Morsomt å lese om symptomene:)
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Så hyggelig, tusen takk Termin: 23.12.08. Dét blir en fin julegave det Hva med dere desember08gull & gleder.meg? MASSE LYKKE til Luna24, sende dæ babystøv Klem
Dotten Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så masse Har selv ikm i dag (ev. i går), men ingen tr enda. Litt spent nå ja. Er i min 21. pp så jammen på tide, om det er noe. Har hatt mest "rar" mage jeg da, så vi får nå se om det er mensmurringer eller noe annet Lykke til!
*Lunamor* Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Takk for det! Håpe æ kjæm inn på 1.tri om itj så læng
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2008 Hei "Rar" mage, ja det er slik jeg også vil karakterisere hvordan magen min har vært de siste ukene. Kan liksom ikke helt sette fingeren på noe spesielt, men tidvise "murringer", luft, varme-ilinger osv... Så du skal ikke avskrive den følelsen helt i hvert fall Har du testet deg da? Jeg turte ikke gjøre det før i dag, 2 dager over ikm, he he. Ønsker deg masse lykke til Håper det sitter denne gangen!!! Klem
Dotten Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Har ikke testet siden fredag (billigtest) og den var negativ. Men det var noen dager før ikm. Pleier aldri å teste før... Skal gjøre innkjøp av CB i dag, om tr ikke kommer mens jeg er på jobb
malla85 Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Gratulere!!!!! Så koselig for dere!!!! Håper å kunne følge etter til 1.tri snart, har ikm i morgen...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer masse:) En stund siden jeg var her inne...Kan du forklare forkortelsene til meg? Glemt de siden sist. Håper og komme etter snart...Og ifølge spådamen så blir det graviditet i mai:) Klem fra nok en trønderpie:)
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. april 2008 Kan ikke alle forkortingene selv jeg, men de jeg bruker er: IKM: Dagen man forventer, men håper man ikke får, mens. TR: Tante Rød (mens) EL: Eggløsning 4+3: 4 fullgåtte uker + 3 dager (Så langt er jeg på vei etter menstermin) Ellers: JM: Jordmor CL: ClearBlue graviditetstest p.p.: Prøveperiode, dvs hvor mange runder man har førsøkt å bli gravid SA: Spontan Abort Håpe det her va litt te hjelp, Tonetuppen Masse lykke te, sende masse babystøv te dåkker alle! KLEM
JulieF*Victoria* Skrevet 14. april 2008 #18 Skrevet 14. april 2008 Åhhh, gratulerer da=) Jeg er masse masse misunnelig! Kos deg=)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. april 2008 #19 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye! Så heldig du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå