Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Det er nå 3 år år siden det ble slutt med meg og barnefar. Jeg skulle vel tro jeg var over han nå? Jeg har hatt to forhold etter han, å er i forhold nr 3 nå som er ganske nytt. Men ingen av de har gitt meg the big it for å si det sånn. Igår hadde jeg besøk av kjæresten min å vi hadde helt himmelsk sex, men alikevel så har jeg den våte drømmen om eksen min når jeg sovnet. Why?? Jeg blir gal!! Jeg vil ikke drømme om han, jeg vil ikke tenke på han! Føler liksom at jeg aldri finner noen som er så bra som han..men men...jeg kommer aldri til å gå tilbake til han, basta bom! Jeg vil bare komme over han, å slutte å disse drømmene.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har det også sånn Selv om hodet vet at han er en dust og ikke egner seg til noe forhold i det hele tatt, siden han er utro og lyver og ikke er til å stole på, så er det ingen som får meg til å føle sånn som jeg gjorde for ham. Hjertet dunker som besatt hver gang jeg ser ham. Tror vi bare må leve med det og håpe at det blir bedre med tiden. Men det er helt jævlig å ha det sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Tror mange har det sånn med enkelte ekser. Jeg kan drømme om typen jeg hadde fra jeg var 15 til jeg var 21 år.....og jeg er 41!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Uff snaheten svir,der fikk jeg en klump imagen.Eksen min er nydelig og attraktiv,men det er alt det posetive jeg kan si..Har ny samboer som er en herlig partner på alle måter.Men kan desverre ikke ta plassen til eksen i hjerte mitt..Vurderer terapi for å få sluppet disse følsene på et vis.Vi har pent nødt til å jobbe med det nye forholdet vi har og fokusere men på hva vi har! enn hva ikke har,selv om det er vanskelig er det ikke umulig jenter! .En stor klem til alle med de såre hjertene i samme situasjon!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Tenk heller på hvorfor det ble slutt mellom dere, i stedet for å idyllisere det som kunne ha vært. Du lever nok i en drømmeverden som mangler litt realisme.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 man kan ikke alltid bestemme hva man skal føle eller blokkere tankene sine.Det er umennskelig å fortelle noen hva de føle og tenke.Dette kan man desverre lite for.Ikke bry deg om komentarer som dette HI,Noen mennesker mangler empati og forståellse!disse er unnskyldt,vet ikke bedre!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Det ble slutt av en egentlig dum grunn. Jeg klarte ikke å åpne meg for han helt og fullt. Jeg har alltid slitt med dårlig selvtilgitt å trodde at eneste grunnen til at han var sammen med meg var pga barnet. Istenfor å ta dette opp med han, avviste jeg han å stengte meg inne. Så gjorde jeg det slutt fordi jeg var sikker på at det var det han egentlig ville. Så i ettertid når vi snakket forsiktig om det så sa jeg det som det var, å han fikk sjokk. Han sa at det så abselutt ikke var derfor han var sammen med meg, å skjønte ikke hvorfor jeg stengte dette inne. Men når vi snakket om det sist var vi begge i samboere med nye kjærester. Begynte å tenke ekstra mye på han etter at min eks samboer flyttet ut men slo det i fra meg, for han bodde jo fortsatt med sin samboer. Så nå har jeg fått ny kjæreste å skal fortsatt prøve å glemme han, å tenke hvor dum jeg var som forvirret tenåring. Vet hvertfall at jeg ikke skal gjøre den feilen igjen H.I
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Før noen andre bemerker det. Mente å skrive SELVTILLIT..hehe..gikk litt fort her. Sikkert mange andre skrivefeiler også, men pytt pytt H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå