Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvis dere kunne velge ved en tredje fødsel, hva ville dere ha valgt med tanke på smerter i ettertid..? Venter nr to og vurderer KS pga mange problemer i første fødsel, men jeg vil gjerne være i form til å ta vare på baby og min datter på to år etterpå. Vil altså komme fort til hektene...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har hatt KS jeg og var i kjempeform etter fødsel. Ikke alle som er så reduserte.
*ale* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Måtte ta akutt KS med første, fikk velge med nr to. Valgte vaginal fødsel og angrer ikke ett sekund. Ville valgt det samme ved en ny fødsel.
ventos Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Hei. Jeg har gått gjennom begge deler. 2 vanlige fødsler, men begge med komplikasjoner. Derfor valgte jeg ks på nr. 3. Syns det var en fin og trygg opplevelse. Og, ja, man har litt vondt ett par uker etterpå, men jeg klarte fint å ta meg av babyen. trengte litt hjelp til tunge løft, (handleposer bl.a) men synes ihvertfall ikke at smertene var noe verre enn ved vaginal fødsel.....lykke til:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hadde helt klart valgt naturlig fødsel om jeg hadde valget. Hatt to utrolig flotte fødsler hvor formen var på topp etterpå, mens siste endte i hastesnitt og selv om formen var grei (ifølge de på sykehuset, for jeg dro hjem andre dagen etter) så syntes jeg selv at jeg var handicappet etterpå......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå