Gå til innhold

Har vi driti på draget nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barnehageplass til småen i kjempefin barnehage, og vi bare: hurraheioghopp! I gledesrusen glemte vi å faktisk SVARE og takke JA til plassen da....Fant ut i går kveld at vi skulle ha sendt inn svarkortet innen 10 april (fryktelig kort frist da...vi fikk brevet for en uke siden)....Noen som har vært like mye i tåka som oss, men som det ordna seg for likevel? Har tenkt å ringe og trygle i dag da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert bra =)

Skrevet

Hvis det er full dekning så berger dere kansje....men hvis ikke så er det fare for at dere har "driti på draget" ja.....jeg går å håper at noen enten har takka nei eller glemt å sende inn svar selv :-DDDD

Helt alright at det straffer seg å være glemsk siden det er de som virkelig gjør hva de kan for å få plass. Vi kjørte utover dagen etter med svarslippen vi. Fått plass i to forskjelige barnehager, håper å få plass til begge i en.

Skrevet

Det er full barnehagedekning her. Selv om jeg er glemsk betyr det ikke at jeg virkelig ikke vil ha bhgplass... Jeg er ikke distrè med vilje, liksom....

Skrevet

Dette går nok bra! Da vi sto på venteliste ringte vi og hørte etter at svarfristen var gått ut. De kunne fortsatt ikke svare på om vi fikk plass, ettersom de måtte få bekreftet at de som ikke hadde svart ikke skulle ha plassen, og at den fortsatt var reservert til de som hadde fått plassen. Men det er mulig det er ulik praksis her, så ring så fort som mulig! :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Har ringt nå, og hvis vi leverte sporenstreks skulle dette gå fint....så sambo kjører bort med den as we speak ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...