Gå til innhold

Handlet i helga =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag ettermiddag spurte jeg samboeren min om vi kanskje skulle ta oss en tur til Sverige på lørdagen for å handle inn litt babyutstyr. Vi lurte litt på om vi skulle kjøpe nytt bilsete der.. Samboeren min har funnet mange fine og brukte seter på finn.no, men de har ligget på mellom 700 og 1000 kr for sete med base. Og i Sverige koster det ca 1200 kr for et helt nytt et med base...! Men samboeren min sa at han syntes ikke vi hadde råd til det. Vi kunne ha råd til å kjøpe bilsete dersom vi fant et til rundt 500 kr, men noe over det måtte nok la vente på seg.

Så på lørdag morgen (etter en natt med LITE søvn for min del) kom han inn på soverommet og vekte meg rundt halv ni. Han spurte om vi skulle ta oss en tur til Sverige allikevel. Han hadde funnet et rimelig og fint bilsete på finn og lurte på om han skulle ringe på det. 300 kr for et 7mnd gammelt sete med base, sto det på internetten. Han ringte og fikk beskjed om at setet ikke var solgt. Det ble avtalt hvor vi skulle hente det osv, så da var det bare å gjøre seg i stand og komme seg av gårde.

Etter at vi hentet bilsetet dro vi videre til Sverige og til Babyproffsen. Der kjøpte vi myggnett, ammeinnlegg, stellepute og en del godteri =P Bekkenløsning og en natt med lite søvn gjorde at jeg var ganske så gåen da vi dro fra Sverige, men samboeren min fikk overtalt meg til å si ja til en tur innom Ikea på veien hjem *skrekk og gru* Han hadde tenkt til å se etter materialer til å bygge et skap der, men det endte opp med at vi kjøpte en ny madrass til vuggen, skittentøysposer, badebalje, madrassbeskyttelse (tisselakenaktig sak) og noe annet småtteri. Trodde jeg skulle segne om da vi var ferdige på Ikea! Lenge siden jeg har vært så sliten..! Men vi fikk da handlet en god del nyttig (og unyttig) til en ganske så billig penge i helga =)

Nå er det igjen 10 uker til jeg har termin og det er mye som er i orden her nå. Fortsatt litt igjen å ordne, men føler at vi er a'jour ift tiden nå =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt! Og kjempe billig sete da! Da hadde dere flaks:) Må få tatt oss en tur vi og. Både til Ikea og Sverige. Har termin om 6 uker så det haster på her. :) har gledet meg veldig til den turen jeg. For da er det liksom så kort tid igjen. Så er ikke lenge til vi kjører mot oslo/sverige nå. Og da kan lillegutt bare komme etterpå.

Skrevet

Deilig å få ting litt i orden: )

Har fortsatt 9 uker igjen og gleder meg til jeg begynner å kjenne behovet for å ordne de siste tingene! : )

Skrevet

kjekt å handle ..;)

jeg skal ut å gjøre de siste innkjøpene i dag tror jeg..;) har 19 dager til termin i dag..;)

Skrevet

Åh, det er ikke bare en glede å kjenne behovet for å få ting i orden. Tror nok at samboeren min kan skrive under på at jeg har vært ganske så stresset her i det siste. Maser på han om at nå må han få ordnet med stellebordet og skapet han skal lage, at nå må vi få kjøpt inn det meste av det vi trenger! Det er jo "BARE" ti uker igjen til termin og du vet det (sier jeg til samboer) at du må være forberedt på at babyen kan komme før terminen!!!! =P Og med hormoner som kan spøke for hvem som helst, har jeg nok ikke vært helt den enkleste å være i hus med for tiden =D Sover dårlig om natta, drømmer rare/fæle drømmer, tenker rare tanker, lei meg for ingenting, overstadisk glad for de minste tingene.. Jeg takker samboeren ofte for at han er så tålmodig og snill som han er =)

Skrevet

Får jeg hentet den "nye" bruktbilen min idag skal jeg frakte babyting fra gammel leilighet til ny og begynne og rigge ;0)

Håper jeg får bil håper håper håper....

VIL HA OPP BABY/NYE SOVEROMMET VÅRT!!!!

thi hi...Så her blir det pakke og kjøre for full mugge denne uken...

=0D

Skrevet

Så billig da:)

Har absolutt alt klart vi nå:) Og jeg er 30 uker akkurat i dag:p Så her blir ikke det noe stress:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...