spretten Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei jenter! Jeg er 14 uker på vei, og går 30% sykmeldt, pga ekstrem kvalme. Kaster opp hver dag, og har gjort det i ca. 9 uker:/ For 4 uker siden gikk jeg opp i lønn, en gledelig overraskelse, som vi selvfølgelig trenger sårt. Det jeg er redd for nå er hvis jeg ikke blir friskmeldt før jeg skal ut i permisjon, så får jeg jo ikke min nye lønn i permisjonen? Arbeidsgiver forskuddterer ikke lønn, så den får jeg fra NAV. Dette er kanskje å ta sorgene på forskudd, men liker ikke å ikke ha kontroll på ting. Har fått beskjed av legen min, at hvis det fortsetter slik, kommer jeg jo ikke tilbake i full jobb. Noen som har noen gode råd, evt. tips om hvem jeg burde snakke med om dette?
Supermamm Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Når du søker om foreldrepenger oppgir du mnds lønn, denne vil også bli bekreftet fra arb. giver i et eget skjema de sender inn til nav. Selvfølgelig skal du ha den lønnen du har krav på, det ordner seg: )
spretten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Åh er det så greit ja, jeg trodde de regnet siste 6 mnd. osv. jeg. er så godt å få svar her inne, tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå