Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL rundt den 9. april og har hatt ganske hyppig sex både før, under og etter EL i håp om å bli gravid.

EL tror jeg var i h. eggstokk, siden jeg hadde smerter der under EL. Men i går fikk jeg plutselig vondt i den venstre og begynte å blø pittelitt før jeg skulle legge meg i går kveld. I morges blødde jeg også litt. Først litt grumsete og rødbrunt, men nå er det ganske klart. Det kommer hver gang jeg er på do. Og JA (!!) det kommer derifra... : (

Hva er dette? Festeblødninger, mensen (??Har ikm rundt den 26. april) eller er det en forbanna SA!?

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som en festeblødning i forhold til hvor lenge siden det var siden El...men en forusetning på det er jo at du har regelmesige sykluser, har du ikke det kan det jo være TR også, men en SA så tidlig er det ikke.

Skrevet

Takk og lov! Det var i alle fall bra! : )

TR!? Shait. Kan jo godt hende... Har ikke hatt vèldig regelsmessige sykluser siden jeg tok ut P-staven, men jeg vèt at EL var på den datoen. Eller, er i alle fall 99% sikker!

Men... Er jo LITT tidlig med TR allerede!

Jaja, får vente og se... Hmm...

Takk for svar!

Skrevet

Krysser fingrene for at det er en festeblødning da :) Lykke til!

Skrevet

Mange takk! Trodde festeblødningen bare skulle være en liten spot eller utflodaktig med litt blod i... : /

Frykter nok at det er tanta, ja! Selv om det er litt vèl tidlig! : (

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...