Gå til innhold

Lubine (&CO)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sv: Den teite operaen! NYTT 20:41 13.04.2008

Man blir ikke et dårligere land av å få tilført litt kultur.

Synes det er mye verre med trygdesnyltere og alenemødre som sitter på rompa og mottar overgangsstønad og/eller sosialhjelp. Kunne sikkert bygd mange oprahus for de pengene.

lubine

Fortsetter her , den andre ble så lang:

Her jeg bor har "alle" alenemødrene på feltet hester (stallplassene koster mellom 3500 og 5500 pr mnd), de har egne biler og går på kafe på dagtid... Dette er vi med på å betale!

Jeg har forståelse for at vi skal bidra til dette hersens felleskapet, men jeg reagerer når etablerte familier med stabile, greie inntekter ikke tar seg råd til å ha hester (selv om det kan være en familiehobby) og hver sin bil? Det koster jo flesk?! I tillegg, så jobber INGEN av de fire jeg tenker på her. De står med ca 20 000 i inntekt de tre siste årene.

De sitter jo ikke på rompa og ikke gjør noe, men de gjør ikke et arbeidsslag likevel! Men pendler mellom stall og kafe i byen i 3- 7 år gamle/ nye biler og ser ut til å leve herrens glade dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippe og lime litt fra det moderator sa om fjerning av anonymknappen:

2. Krangling skal skje mellom de som deltar, det er ikke fritt frem til å slenge dritt om andre brukere eller henge ut innlegg skrevet i andre debatter.

Skrevet

Og med det mente du??

At vi ikke skal klippe og lime (nå forklarte jeg det med at den andre var litt lang, da...)

Eller at enkelte grupper er fredet å "krangle" om??

ser ikke problemet, øyenbryn,,

Skrevet

Nr.1- Dette er jo dritkult. Tenke seg til at jeg fikk æren av å pryde en overskrift.

Nr.2- Skjønte ellers ingenting av innlegget her. Skrev muligens et innlegg i en eller annen kulturnedsettende debatt (ditt første avsnitt), men resten av det som står der er jo ikke mine ord.

FORKLAR logikken her!! :-)

Skrevet

Kunne kanskje forklart den på PM, for å unngå ytterligere misforståelser..

Klipte ut ditt innlegg og fortsatte egentlig på det? Noe mer hokus pokus var det ikke :s

Skrevet

Det er desverre ikke slik at jeg bestemmer reglene her. Jeg er derimot klar til å ta over nårsomhelst :-)

Skrevet

Kjedelig for "alle" alenemødrene i feltet ditt at de har så jævla nysgjerrige naboer, men det faktum til side: Mener du at deres dårlige sans for økonomi, evt din manglende kunnskap om deres økonomi (du vet vel ikke alt om hvilke midler de har til rådighet), skal gjelde som et vektig argument i diskusjonen om hvorvidt alenemødre skal motta overgangsstønad...?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke skjønner noe som helst av denne tråden. :-D

Skrevet

tråden har jo ditt navn som overskrift, også skjønner du den ikke?!?! ;)

Skrevet

for å unngå misforståelser, så kunne du heller kalt tråden for "forsettelse av den teite operatråden". hadde ikke det blitt lettere å forstå for alle da? :)

Skrevet

Jeg innser at jeg har et problem! *knegg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...