Lotten Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg har fått høre at man helst ikke skal bruke skumgummimadrass i vogger o.l til de helt minste, husker ikke helt hvorfor men hadde noe med avgasser og allergi osv å gjøre - er det fler som har hørt dette eller er jeg blitt rådet av en tåpe? ;-) Er det også vanlig å ha madrass i vogna? eller ligger småtassen bare på et teppe eller skinn osv?
neekap Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal bruke skumgummimadrass i vogga. Har hørt i barneutstyrsbutikker at dette er helt fint, de ligger jo ikke så lenge der av gangen likevel.. Tror kanskje dette gikk mer på om madrassen er bra for kroppen/ryggen, men likevel. Vogger er jo ganske ulike i størrelser, så det skal godt gjøres å finne en madrass som passer.. Har hørt mange som ikke har madrass i vogna, så dette går sikkert helt fint også :-)
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 http://www.lub.no/ I følge krybbedødforeningen er det ikke grunnlag for å si at den ene type madrass er bedre enn en annen. Det eneste de advarer mot er brukte madrasser :-) Håper linken kan være til hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå