Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Når vet man at ikke babyen kommer til og snu seg??? Jeg har ei datter fra før av og hun lå med hode ned stort sett hele veien... og jeg kjente godt spark opp i magen... denne gangen sparker det kunn nede, laaangt nede og babyen lå i sete på ordinær UL, er det til uke 32 de snur seg eller åssen er det?? Hadde hasteKS sist og vil så gjerne ha en normal fødsel denne gangen!! men jeg tror ikke jeg tør en setefødsel...noen erfaringer??
~~ElleMelle~~ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Min ligger i seteleie, og jordmor sa til meg at fram til uke 37 kan de snu seg av seg selv. Etter det var det lite sannsynlig (men ingen regel uten untak selvfølgelig), og man blir derfor henvist til sykehuset for ul og røntgen og vurdering av hva som er best måte å få babyen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå