Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Denne helgen gikk jeg og barna bare å kjedet oss. Tenkte å lage mer planer for neste helg, men trenger litt hjelp på veien. Hvilke spennende aktiviteter har dere vært på?
WP-TLogPeanut Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Fredag var vi på middagsbesøk , og på lørdag var vi på tivoli Søndag var vi utenfor huset og lekte litt bare.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Vi hadde dåp i går så helgen gikk stort sett med til den med planlegging og bordpynting:P Også farmen-finalen! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Lørdag var vi på litt morgen-shopping.. Så hos svigers på ettermiddagen.. Farmen-finale på kvelden.. Igår var vi hjemme på dagen, så på ettermiddagen tok jeg med meg junior og dro til mamma og pappa.. Gubben var hjemme pga han var ikke helt i form..
mamma-til-4 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Tja , denne helge har jeg brukt til å tørke oppkast,vaske all slags tøy og sengetøy opp til flere ganger,spist litt,sunget for gråtende barn,vasket litervis!!!! med møkk og tilbragt 2 timer på legevakten. Skikkelig effektiv helg:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Familiebesøk er notert! Hmmm.....tivoli høres koselig ut....hvor finner jeg det? Flere?
Håpefull mamma Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 vi hadde dåp i går, så fredag og lørdag gikk med til planlegging og pynting.
Thunderstruck Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Fredag: Kjøpte joggesko til barna Lørdag: Gikk tur til en hule i fjellet Søndag: Grilling ved sjøkanten Så helga kunne godt vart noen dager til:-)
Kókuszdió Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Grint og sutra fordi ingenting er klart til babyen kommer i Mai, og jeg vil så gjerne flytte før han kommer. Men vi finner ingensteder de vil ha oss siden vi har bikkje.
~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Jeg har vært på overnattingstur med elskeren min! Juhuuuu, jeg svever enda :-)
Chiabatta Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 I går tok vi med barna på en lekeplass. Hadde med litt lunsj og koste oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå