~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hmmm, elsklingen og jeg praktiserer "hopp av i svingen" metoden. Dette er veldig dumt, for vi skal absolutt ikke bli gravide! Så da må jeg nok begynne på pilla igjen. Kondom er uintressant! Men leser mye om denne pilla og bivirkninger. Går du på denne og hvilke bivirkninger opplever du?
petite fleur Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har gått på den i 4 mndr nå, og har ikke hatt andre bivirkninger enn at jeg ikke har hatt mens. Dvs inntil i forigårs ;-) Beste bivirkningen jeg har vært borti ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Begynte på dem etter 6-ukerskontrollen. Blødde ingenting frem til jeg fikk igjen mensen 9 mnd etter fødselen. Etter det har jeg blødd omentrent hele tiden, dvs 2 mnd.. DRITLEI! (Blødde i fem uker, hadde 5 dager uten blødninger, og så startet det igjen.) Pillene går ut vinduet med én gang jeg slutter å amme!
~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg ser mange som blør mye av denne pilla. Skulle det skje meg kommer jeg ikke til å fortsette på den...
pablo Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 kjempe fornøyd.Brukt dem i 3 mnd nå. ikke noen bivirkninger heller. ingen mens heller
Begooz Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg har gått på den i 5 mnd og har ikke merket noen bivirkninger. Har heller ikke blødd en dråpe.
ak81 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg har veldig god erfaring med Cerazette. Jeg blødde en del med en gang jeg starta på den, men det ga seg etter 1 måned, og da blødde jeg ikke på et helt år, før jeg slutta på den for å bli gravid. Det er viktig å prøve ut selv, fordi det er umulig å si hvordan den vil virke på akkurat deg. Noen får ubehag, andre ikke, sånn er det bare. Så det er egentlig liten vits i høre på hvordan andre har opplevd bruk med pillen, for det vil være både positivt og negativt uansett hva det gjelder!
@nemone Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jeg har brukt den i 3 mndr - ingen blødning i det hele tatt (men jeg har heller ikke fått igjen mensen etter fødselen). MEN: jeg ble et troll - hissig som få. Måtte slutte fordi jeg ble sinnsykt humørsyk av dem og det gikk utover omgivelsene mine - ikke minst min eldste datter og mann. Har blitt meg selv igjen nå - ble det raskt etter pilleslutt. Fikk også mye kviser av dem da jeg startet opp, og nå da jeg sluttet med dem.
Kate77 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Brukt den i syv måneder snart. Ingen bivirkninger her!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Jeg HAR gått på den... Måtte slutte.. pga blødninger, men mest fordi jeg ikke tålte hormene i den.. Satte seg på psyken, og jeg ble veldig deprimert når jeg gikk på den.. (Nå skal det sies at jeg reagerer på de fleste hormonpreparater, men den var ille for min del) Etter tre uker etter avslutning med carazette var "giften" ute, og psyken min normal og stabil igjen...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Jeg har gått på den i 3 mnd nå. Jeg hadde en del bivirkninger til å begynne med, men de gikk over etter tre uker eller no. Nå er jeg strålende fornøyd :-)
Felis Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Jeg begynte på Cerazette,men sluttet etter kort tid. Holdt på å blø meg ihjel,og fikk beskjed av legen om at når man gikk på disse pillene kunne man risikere å blø konstant i månedsvis. Sluttet,og bødningen forsvant med en gang.
pablo Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Ja, folk reagerer nok forskjellig. Godt vi ikke er make folkens. Prøv pillen du Hi , jeg er allefall kanon fornøyd. Dere minte meg også på at jeg må ut å ta den nå. He he
Minnie Mom Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Jeg begynte på de etter forrige fødsel. Holdt ut i noen uker. Fikk kviser, dårlig humør, null sexlyst og blødninger. Gikk over til Conludag som jeg går på denne gangen også. Ingen bivirkninger av den. Men man må jo bare prøve og finne ut hva som passer for seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå