~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hmmm, elsklingen og jeg praktiserer "hopp av i svingen" metoden. Dette er veldig dumt, for vi skal absolutt ikke bli gravide! Så da må jeg nok begynne på pilla igjen. Kondom er uintressant! Men leser mye om denne pilla og bivirkninger. Går du på denne og hvilke bivirkninger opplever du?
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har gått på den i 8 mnd og har ingen bivirkninger. Har hatt mensen bare en gang på disse månedene, noen ser jo på det som en bivirkning, men jeg synes det er helt greit :-) Det er jo 12 timers slingringsmonn på når du tar den, akkurat som på en vanlig p-pille, men legen min sa at det var minst sjanse for bivirkninger som f.eks småblødninger hvis du tar den så regelmessig som mulig, nesten som en minipille. Jeg tar den derfor til akkurat samme tid hver dag, og har altså ingen bivirkninger...
~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Takk :-) Det var oppløftende. Har lest om mange her som har bivirkninger. Er jo redd for å legge på meg :-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg ha heller ingen bivirkninger, gått på den i snart 3 år.. Ha veldig sjelden blødninger - noe jeg syns er bare greit. Jeg er ikke like flink som hun over, så jeg tar den ikke til akkurat samme tidspunkt hver dag.. Men tar den når jeg legge meg, men fortsatt ingen bivirkninger..
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 jeg tålte ikke trionetta da jeg var yngre,så jeg fikk yasmine å funka kjempefint, etter fødsel fikk jeg cerazette,ble såååååååååååå KVALM! det var dt eneste!blødde litt da jeg slutta å begynnte(prøvde av og på for å se om d var de som gjorde meg kvalm).. er mange som har bivirkninger men man må bare prøve.tror det går mest i blødninger at noe nblør heletide eller i hytt å pine mens andre mister mensen helt.. nå tåler jeg heller ikke yasmine.så vet ikke hva som har skjedd etter fødslen jeg,! men prøv du,kan godt hende du ikke merker noe:o)
~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Hurra, blir glad for å lese deres opplevelser. Har jo bare lest de med veldige bivirkninger. Og det er vel ikke verre en å slutte hvis det skulle bli for ille.
mamman til ana Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Hormon monster, og uren hud på meg ja,, uren hud har eg jo enda da men, ehehe
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jeg er en av de mindre heldige ser det ut til. Jeg har blødd mesteparten av tiden, men nyter den andre pausen (et par blødningsfrie dager) akkurat nå. Det bør jo helt klart være tvert om. Jeg er på siste brettet i første pakken nå, og vurderer å finne meg noe annen prevensjon. I tillegg til blødningene, har jeg også opplevd en del humørsvingninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå