lisje marthemora Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Har 4 gutt 13 jente 11 gutt 3 1/2 jente 1
fox`y Skrevet 14. april 2008 #27 Skrevet 14. april 2008 Har 2 gutter:) 2 år i mellom de. blir 1 og 3 år i juli:) ønsker meg ett barn til men ikke akkurat nå. har nokk å henge fingra i foreløbig,å jeg er stort sett alene me de.
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 Tre barn her i huset. Gutt på snart 7 år, en gutt på 4 år og ei lita jente på 10 mnd. Kunne veldig gjerne tenke meg en til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå