1, 2, 3!!! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvordan er det om natta? Kunne sikkert fått veiledende hjelp fra fysio, har henvisning dit, men med kneproblemer, går det uansett utover rygg og bekken... Jeg har så sinnsykt vont fra halebeinet og utover begge sider, samt i korsryggen. Er 33+5 i dag. Ligger med pute mellom føttene om natta, men det hjelper lite. Sover lite, og våkner grytidlig. Er helt utslitt når jeg står opp... Noen som har andre gode tips?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Natta er et slit, for det å få snudd seg, er et kjempe prosjekt! Vet mange bruker sklilaken, men har selv ikke prøvd dette. Når jeg skal snu meg, må jeg gjøre det med samla bein, knærne mot hverandre, og bruke god tid. Det er dessverre bare sånn det er. Har du vondt i symfysen, sov med en pute mellom knærne. Jeg liker best å ligge på sida, og da bruker jeg dyna. Ruller den liksom i en lang pølse, og har den mellom beina og ligger med overkroppen halvveis oppå den, hvis du skjønner...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Har du prøvd akupunktur? det har hjulpet meg endel!
Nætte;mortil2 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjøpte meg satenglaken, for å hjelpe til med snuing. Det er jo selvsagt ikke så glatt som sklilaken eller silkelaken, men kjenner tydelig forskjell.. Jeg våkner hver gang jeg må snu meg, noe som skjer ganske så ofte, og er mye oppe å går i løpet av natta for å stagge smertene. Kan dessverre ikke komme med noen tips om stilling,siden det er så vanskelig å vite hvordan man liker å sove osv.. Hva med varmepute? Vil det hjelpe litt.. Å ha ikke for varmt vann i en varmepute å legge under ryggen, legge seg litt på skrå liksom? Jeg blir iallefall ekstremt mye verre i bekken og symfyse hvis jeg fryser.
1, 2, 3!!! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Nei, det har jeg ikke prøvd. Har hørt det skal hjelpe mot væske i kroppen også, (føttene mine ser ut som tømmerstokker...), så kanskje jeg skal prøve det, både ift til BL og væska!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå