Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så masse med 1 års dagen William !!! HURRAAAA!!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Grattis med 1 års dagen =) Kjempe fint navn by the way, mini i magen min skal hete William
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Gratulere med 1 årsdagen William!!
pandabjørn Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye med 1års dagen til William håper dere får en fin fin bursdag klem
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Takk,takk alle sammen.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med en stooooor dag:) Håper dere får en koselig feiring:)
engajente Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 grattis på dagen william, vi koste oss masse i går sammen deg, var en liten som sovna fort i bilen håper vi sees snart
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med dagen, William:) Min William blir 5 år i dag:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå