Gå til innhold

Er på rugedag 12 hmmm er det over tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i dag med litt crinone rester og lys rosa/litt brunt i truse innlegget.. har veldig murringer.. er på rugedag 12. skal teste på onsdag, men mulig jeg kjøper en test i dag, for hvis den er negativ så er det jo over, da behøver jeg jo ikke gå å være redd og ha det helt jævlig i to dager til.. men satte også inn 2 egg.. men det har ikke kommet noe rødt blod ennå.. men får jo bare se utover dagen.. kjørte ei skikkelig dose på 50 dråper av babyklister nå som jeg tar på vannflasken med på jobb. Er nok redd dette er over.. .o((

Andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å bety at det er over.. Kjøp en test du. Det ville iallfall jeg gjort.

Skrevet

Det behøver ikke bety noe med litt rosa crinone rester.Jeg krysser fingrene for deg Tullemor at dette fortsatt går bra. Tvi,tvi.

Klem

Skrevet

Da testet jeg akkurat negativt på rugedag 12 :-.(( men ikke kommet noe mer blødning, kun litt rose/brunt til morran.. men mensen kommer nok skal dere se.. kroppen bare driver å psyker meg ut..

Men etter 12 år med prøving, og nå 4 ivf forsøk så er jeg lei den jæv********* kroppen... begynner å miste troen her.. enda jeg pleier alltid å være positiv.. men nå er det jammen snart slutt på den..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Husk at jeg begynte å blø alt på rugedag 10. Siste dag med blødning var 7+4 så det er fullt mulig at du er gravid Tullemor :-)

Sitter her nå med en rimelig stor mage.... Og har laget min egen teori om at det var det ene av 2 egg som skulle ut.

Ta en test i morgen du så er den sikkert positiv dersom det er noe som har festet seg :-)

Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Mener du at testen kan være neg på dag 12 men positiv på dag 13 og 14? jeg testet med digital cb

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Min test var svaaaak på morgenurin på dag 13 så det tror jeg helt sikkert!

Men vil du være litt mere sikker så vent til dag 14, hcg-verdien dobler seg jo annenhver dag :-)

Skrevet

Ja kan jo ta en test på onsdag og droppe den i morgen. men begynner jeg å blø nå så tar jeg en hver dag ut uken.. uff dette ble litt tøffere enn jeg trodde det skulle bli, har liksom vært så utrolig avslappet under hele forsøket.. men når det sto ikke gravid kjente jeg at jeg nesten ble lam i kroppen, var ganske sikker på at jeg var gravid denne gangen, pga at jeg har jo spottet mye under de andre forsøkene frem til test dag.. men denne gangen har det ikke vært noe før i dag til morran men nå er det ingenting og jeg spotter jeg alltid.. men mensen kan jo være forsinktet pga crinone også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...