isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Ikm i går og ingen tr og ingen muringer (før nå jeg sitter meg ned her for å skrive...hjelp kommer tr likevel nå da...) Skal til legen for vanlig sjekk idag og lurte på om jeg skulle spørre om å få en test. Begynnte for en ukesiden og lure litt,vært kjempe sur og døds trøtt hele uken. Siste dagene rundt helgen, veldig sultenmen med en gang jeg spiser noe blir jeg kvalm. Denne mnd har jeg ikke hatt noe tro, tror/trodde ikke vi traff el en gang, og vi har bestemt oss for å flytte så skal roe ned babyprøvingen noen mnd... Dagen før ikm begynnte puppene mine å verke. De har ikke skiftet noe farge eller blodårer eller noe, men akkurat som de står på spreng (er helt fulle...). Jeg begynner jo å få ett lite håp. Min kjære samboer har ingen tro på at det har gått denne mnd. Nå er jeg bare suuuper nervøs og får ikke sove... Noen som har hatt det lignende og ikke vært gravid??? Ååå måtte bare få det ut... Hva tror dere??
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Så grei du er. Leste på ett annet innlegg om at du skal teste idag også... Lykke til du og!!! Hehe må nesten fnise litt av meg selv. Helt supernervøs jeg nå. Har ingen tro, nesten mest nervøs for at den skal være pos å at jeg ikke kommer til å forstå det. hehe Masse lykke til, du ihvertfall!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Å kjære isi så spennende da..... HÅPER virkelig at DU er gravid og kommer inn på 1.trim i dag:-) Du må oppdatere med en gang du vet noe!!!!!!!! Lykke lykke til og klem:-)
Dotten Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Teeeeeest Jeg skal også kjøpe test i ettermiddag, om tanta ikke kommer i løpet av dagen. (Ikm i går eller i dag. Litt usikker). Hadde absolutt bedt legen om en test ja Krysser fingrene for oss alle Lykke til!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Hihi helt nervøs jeg. Sambo vet ingenting skal heller overraske han... Nå løper jeg. KRYSS fingrene da!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Hvordan gikk det isi? Er nysgjerrig jeg... hihi...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 jeg er å nysgjerrig! Hår du fått testet deg?? Håper du fikk et positivt svar:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Dytter denne.. Er veldig nysgjerrig.. Hvordan gikk det???
vi3blir4 Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Er nysgjerrig jeg også! Lurer sånn på hvordan det gikk?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Med fare for å virke masete, så dytter jeg en gang til... Håper du feirer en positiv test siden du ikke er her
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 Hei hei Lucy og alle dere andre fantastiske jenter her inne. Hos legen ble det ikke tatt noe test, så tok en når jeg kom hjem å den var skinnende negativ. Igår kom tr og samme med skuffelsen. Denne gangen hadde jeg jo liksom en del sympt og det viste seg og være ett magevirus jeg har gått med i over ett halvt år å fikk bare en sterk kur for det. Har vært uten nett... Dere er en helt fantastisk gjeng, og jeg beundrer motet deres, spesiellt deg Lucy!!! Kryyysser fingrene for deg neste uke!!! Nå tar jeg meg en pause fra bim. Kommer tilå fortsette uten prev men ikke prøve så hardt. Jeg er veldig sikker på at det er noe gale med oss, så prøve åfå tankene vekk fra det. Vi er litt redd for at viss vi tester oss så vil all fokus være på det. Så får prøve en stund uten å prøve å kose oss ellers. Ha en helt fantastisk mai feiring.Jeg er helt sikker på at det er maaange her som kommer til å få spire i mai!!! Lykke, lykke til til deg Lucy og alle andre seff. Send meg en pm om hvordan det går med deg. Og samme med Dreamer viss du leser dette i bim pausen din!!! Klemmer til alle dere fantastiske fra meg som går inn i 9pp!!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2008 Og seff deg kjære dotten. Hvordan gikk det??? Håper virkelig at lille snuppa di får en liten lillebror/søster om ca 8mnd jeg kryyysser fingrene for deg!! Når den sittermå du sende en pm. Kjenner jeg meg selv rett er jeg her inne om 3 uker igjen men skalprøve å holde meg unna.... Masse lykketil Dotten!! Heier på deg!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Åååh så leit isi... Hadde håpet du skulle feire en positiv test nå jeg... Håper spiren sitter hos dere når dere får fokus på litt andre ting da. Når utredningen begynner er det alt man tenker på, i alle fall en stund... Tusen takk for kryssede fingre og lykkeønskninger, jeg tror jeg trenger det. Begynner å teste litt tidlig denne gangen, så starter på fredag, 3 dager før ikm... Sist jeg ble gravid fikk jeg skyggestrek 4 dager før ikm, så håper så inderlig jeg får en svak positiv i alle fall... Hvis du blir nysgjerrig kan du sjekke pergotråden her, selv om du tar bim pause, hehe. Og hvis jeg får positiv test, så skal du få beskjed Stooor klem til søte deg, du er så omtenksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå