"husmor"med lille Nora Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 idag skal eg til ansiktspleie! gleder meg. fikk gavekort hos mamma til jul og idag skal det brukes;)
Brillemamma Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 God morgen! Åh, så deilig! Jeg vil og!! Jeg var oppe kl 6 med småen, og nå kjørte sambo han i bhg. Jeg skal snart gå og legge meg igjen tenkte jeg..) Trenger søvn etter 3 netter med minimalt med søvn. Småen er urolig for tiden.. Ha en flott dag! Og nyyyt ansiktspleien!!
fox`y Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 god morgen:) oppe 05.45 i dag så blir en lang dag me 2 aktive gutter på 2.9 år og 9 mnd.. men men vi må no finne på noe ettervert. holder på å vaske litt klær nå og smårydder. kos deg i dag da:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 God morgen ansiktspleie hørtes godt ut du får kose deg masse! idag skal jeg og mini på cafe og spise lunsj med en vennine og hennes mini. det blir koselig ha en fin dag !
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Det hørtes veldig godt ut =) Kos deg masse =)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 God Morgen, hvor enn du er! :-) Det hørtes helt utrolig deilig ut å få behandling for kropp og sjel! Jeg håper at jeg kan få både kropp og sjel og fot og digg-terapi når denne babyen kommer seg ut... Kos deg maximalt, og kjøp deg en kaffe latte på veien :-)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 god mårn fra finnmark =) her skal vi på babykafè idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå