Gå til innhold

Er det greit å spise parmesan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parmesan er jo ikke noe mykost så det har jeg spist flere ganger ihvertfall: )

Skrevet

Det har jeg spist også, men plutselig blei jeg usikker så da spurte jeg jm. Hun sa at det skal jeg IKKE spise... Blir litt tullete av dette her, men vil jo gjøre det beste for babyen..

Skrevet

Parmesan er spesielt nevnt som trygg ost på matportalen.no

Skrevet

Parmesan er laget av pasteurisert melk, så det er ikke farlig å spise. Kjipt at så mange jordmødre ikke har helt oversikten over hva slags mat som ikke er trygg å spise! Bruk matportalen.no som hovedinformasjonskilde, så er du trygg!

 

Mozzarella, derimot, er ikke å anbefale for tiden, for det er funnet listeria i mozzarella laget av bøffelmelk. Men den som er laget på kumelk er trygg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...