Gå til innhold

da fikk jeg jenta mi =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

på fredag ble jeg strippa hos jordmor... fra jeg gikk ut av døra begynte det å murre.. det fortsatte hele dagen, men detta kunne da ikke være rier! det var da ikke regelmessig i hele tatt!

men vi kjørte like godt lillegutt til mamma og pappa i tilfelle noe skulle skje!

 

det kom skikkelige tak veeeeldig uregelmessig.. så jeg tok kvelden klokka tolv. litt sur fordi det ikke skjedde mer.. MEN, våkna ti på halv to samme natt.. AU! detta var vondt! =) =) =)

 

kom inn på føden klokka fem, og to timer senere var hu ute!!! en heeeeeerlig fødsel! =) en kjapp tur på sykehuset, så var det hjem igjen igår!!!

 

hilsen kjempe lykkelige meg!!! nå må jeg kosemose min lille TOMINE ;)

lykke til videre jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Det hørtes jo ut som en skikkelig drømmefødsel:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Nydeli navn;D

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer :-D

Håpar det går like raskt og greit når det er min tur!

Skrevet

GRATULERER med lille Tomine!!

 

Kos dere i denne fantastiske tiden ;-)

Skrevet

Gratulerer med jenta!

Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

For en drømmefødsel da!! Gratulerer så mye med lille prinsessa deres!

 

Skal til jordmor å bli strippet imorra jeg også, håper det skjer noe da for oss også.(krysser alt jeg har for det;-)

 

Lykke til videre i tiden fremover:-)

Skrevet

masse gratulerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...