to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hei! på fredag ble jeg strippa hos jordmor... fra jeg gikk ut av døra begynte det å murre.. det fortsatte hele dagen, men detta kunne da ikke være rier! det var da ikke regelmessig i hele tatt! men vi kjørte like godt lillegutt til mamma og pappa i tilfelle noe skulle skje! det kom skikkelige tak veeeeldig uregelmessig.. så jeg tok kvelden klokka tolv. litt sur fordi det ikke skjedde mer.. MEN, våkna ti på halv to samme natt.. AU! detta var vondt! =) =) =) kom inn på føden klokka fem, og to timer senere var hu ute!!! en heeeeeerlig fødsel! =) en kjapp tur på sykehuset, så var det hjem igjen igår!!! hilsen kjempe lykkelige meg!!! nå må jeg kosemose min lille TOMINE lykke til videre jenter!!!
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer!! Det hørtes jo ut som en skikkelig drømmefødsel:-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye! Nydeli navn;D
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer :-D Håpar det går like raskt og greit når det er min tur!
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 GRATULERER med lille Tomine!! Kos dere i denne fantastiske tiden ;-)
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 For en drømmefødsel da!! Gratulerer så mye med lille prinsessa deres! Skal til jordmor å bli strippet imorra jeg også, håper det skjer noe da for oss også.(krysser alt jeg har for det;-) Lykke til videre i tiden fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå