just_mee Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 har nå ventet på ikm siden torsdag så i dag skal man en på apoteket og kjøpe en test å teste når man kommer hjem.. håper da at den er pos slik at det er en grunn til kvalmen de siste dagene (siden fredag) så kryss fingrene for at den er pos jenter..
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei. Åh har du holdt deg så lenge... Jeg hadde ikm lørdag/søndag. Ikke turt å teste, men skal til legen i dag for noe helt annet så tenkte å spørre etter test da... Har du noen tro på en spire. Jeg er helt supernervøs her jeg sitter. Trodde ikke det var noe åtørr ikke tro noe, men i natt har jeg bare lagt å tenkt å tenkt å bare får meg selv helt oppspillt. Så nå er jeg supernervøs. Har du noen sympt?? Mååå få vite hvordan det går med deg idag!!!
just_mee Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 har hatt kvalme siden torsdag, litt værre humørsvingninger enn vanlig hehe bygnte å gråte når sambo sa at han ikke ville se på farmen finalen med meg hehe *flaut* så får ta en ture på apoteket etter på-- heheja har ikke turt å teste ennå hehe er så redd for å bli skuffet hehvar en av de som gjerne testet før ikm bare for sikkerhets skyld hehe lykke til hos legen
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Takk for det. Helt nervøs her jeg sitter. Guriii... hehe.. Glad jeg er alene akkurat nå altså. Mmm så gøy da. Hvilken test skal du bruke? Den brutale digitale, eller den du kan tolke selv??? Har dere vært prøvere lenge???
just_mee Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 hehe de var utsolgt for den brutale digitale så ble den du må tyde selv ... uofisielt ca 10 pp offisielt med lege ol 5 pp dere da??
just_mee Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 skjønner ingen ting er 4-5 dager over nå og forsatt neg og ingen tegn til tr.. hmmm
hope84 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Samme hos meg...skulle hatt TR den 7. april - negative tester og ingen tegn til TR, men mye stikkninger/murringer i magen... hmm... håper det skjer et eller annet snart:-)
just_mee Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 ingen tegn til tr ï dag heller.. men men skal vente til mandag med å teste å se om den da er pos eller neg.. er da evt hvis pos 5+3 og da bør vel den kunne vise noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå