lillegull08<3 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har i løpet av natten vært oppe på do et par ganger, og har da hatt litt brunt "blod".... Helt tynt... (virker nesten som om det er noe "gammelt" blod som blir skylt bort) Når jeg sto opp var d veldig lite i forhold til i natt. Bør jeg være bekymret?? Kontakte legen?? Vill ikke være for hysterisk heller, og tatt i betraktning at jeg var på fotballkamp i går (der jeg var meget aktiv), så innbiller jeg meg at det bare er litt "rusk og rask" som vill ut... Har heller ingen smerter i magen/underlivet... Er 10+6 i dag! På forhånd takk for hjelpen jenter =)=) Ha en fin spirende dag ;o)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 under graviditet hovner slimhinnene opp og blir mer følsomme. De blør derfor lett og det er vanlig at man kan få slike symptomer som du beskriver ved aktivitet. Du kan blø friskt rett etterpå og brunt blod kan forekomme flere i flere dager etterpå. (I små mengder). Tror nok at du kan ta det helt med ro så lenge det bare er små blødninger, de er veldig vanlige.
lillegull08<3 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg klarte ikke slappe helt av, så jeg ringte til legen min og han ordnet en ul for meg hall 1 i dag..... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå