Gå til innhold

regelmesige kynnere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i gå kveld når jeg la meg så hadde jeg regelmesige kynnere i ca en time,og magen stramet seg ganske bra får vær gang...

kan dette være et tegn på at en fødsel er rundt hjørne,eller tar jeg helt feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også disse kynnerne enda...

Skrevet

Blir det mindre en fem minutter mellom hver kynner bør du vel kanskje tenke på å ringe føden,men annet en det er det vanlig å ha mye kynnere nå på 3.trim...

Skrevet

Det kan være begynnelsen på noe, men det trenger ikke bety noe at man har regelmessige kynnere i noen timer, men om de tiltar i styrke må du ringe føden! : )

Skrevet

Hvis de bare er regelmessige og ikke mer og mer intense så ville jeg nok bare sett det an.

Jeg har ofte perioder med regelmessige kynnere som gjør vondt, men de kommer mest hvis jeg er sliten, og blir ikke vondere og vondere. Kan ha hele netter eller hele dager med kort mellomrom mellom vonde menssmertelignende kynnere hvis jeg har vært litt overmodig og gjort mye.

Men tenker du mye på det og er bekymret så ring føden og ta en sjekk :)

Skrevet

Jeg har også kynnere hver kveld, de er regelmessige og ganske vonde. Har ca. hvert 5 min og det har jeg hatt i over 1 uke nå.

Så lenge de ikke blir mer intense og veldig vonde så er det bare kroppen som forbereder seg til fødsel, men det kan ennå gå mange mange uker før fødselen starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...