Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Idag skinner solen og det håper jeg den gjør hos deg også! Prøv å sette av noen minutter til ettertanke om hvor heldig nettopp du er:-) Ønsker deg en strålende fin dag!
Trollmora Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 God morgen til deg òg! Solen skinner, barna var blide og glade på morgenen og dette er min 7. dag uten røyk! Jepp, jeg er heldig! Kos deg i dag )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Da er vi to som er heldige:-) Og to er bedre enn ingen - ikke sant:-)
Urtete Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg er også rimelig heldig - så da er vi tre!! Ha en fin-fin dag!:-)
Karomamma Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Så fint!! Jeg er også heldig, så da er vi fire (selv om jeg har så vondt i høyre skulder for tiden at jeg griner litt hver dag, er jeg jo heldig sånn summasummarum...) Ha en god dag!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg er heldig hele tiden jeg:o) Og solen skinner her også. Jeg er så heldig å ha blitt kjent med fine damer her, og jeg har to flotte og friske gutter. Og så er jeg gift med den aller, aller beste:o))
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Solen skinner sånn innimellom her. Det betyr vel at jeg er uheldig tror jeg Men lykke snur,alle blir friske og snart er det sommer!!! Ha en flott dag,klem
coscos Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Ser i kalenderen min at dagen i dag er sommerdagen :-) Solen skinner sånn av og til gjennom skylaget. Men, akkurat når den er fremme, så varmer den godt, og det får meg til å føle glede i hele kroppen. I disse dager har jeg vært hjemme et helt år. Tiden har gått fort. Nå har jeg bare 3 måneder igjen av permisjonen. Den skal jeg nyte til fulle. Og, så skal jeg minne meg på hvor heldig jeg er. I starten så måtte jeg klype meg selv i armen for å tenke at vi vi virkelig fikk en frisk og fin liten gutt. Nå er det lille M som klyper mamma i armen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå