Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 å ikke være i form.. Er våken nå, solen står opp og været er slett ikke verst, luften er frisk etter litt morgenregn. For litt over 4 år siden hadde jeg sprettet opp, dratt på meg treningstøy og joggesko og tatt meg en runde i marka før dagen startet, men slik er det ikke lenger. Blir nesten litt sur, hehe.. Savner det sånn.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 God morgen! Kjipt å ikke føle seg i form.......kan jeg spørre hva du feiler?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Har en utmattelsessykdom, så jeg får ikke lov å trene (ikke at jeg hadde kommet så langt om jeg hadde prøvd heller, hehehe). Men en god morgen skal det nok bli. Deilig med pent vær for da har man ikke så vonde ledd :-) også blir man så lett til sinns.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Du er et godt eksempel på at ingen vet hva morgendagen bringer. Håper du snart spretter opp og rundt igjen:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg håper jo på at det skal skje før trampolinesesongen jeg da, hehe.. ikke så veldig realistisk, men man kan jo alltids håpe :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Uff, så kjedelig! Håper det er noe som kan gå over etterhvert og at du ikke må slite med dette så lenge fremover. Det er tungt når oppoverbakken er så bratt......God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå