Gå til innhold

Selskapsleker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om under 2 uker og trenger sårt noen tips til selskapsleker? Skal dere ha det? Er egentlig foreldrene våre som insisterer på å ha noen leker, men jeg lurer på hva som passer og er moro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst synes jeg dere skal ha leker hvis dere vil det selv :-)

Har ikke vært i bryllup hvor de har hatt leker jeg, men ei venninne fortalte meg om denne leken fra et bryllup hun hadde vært i. Brud og brudgom sitter på en stol hver med ryggen mot hverandre. Bruden får en av brudgommens sine sko i den ene handa og sin egen i den andre, og motsatt.... Så stilles spørsmål ala:

Hvem går ut med søpla? Hvem hadde gått ned hvis det var innbruddstyver i stua? Hvem står opp med ungene på søndag morgen? osv. (Var de spm jeg kom på i farta, kan heeeeelt sikkert finne mange bedre.....). På impuls skal brudeparet ta opp skoen til den som gjør det. Kan jo komme noen morsomme poenger fram da, enten det er enighet eller ikke.... Men det er jo en lek som dere må få noen andre til å organisere.

Skrevet

har aldri vært i bryllup hvor det var selskapsleker, og vi hadde det heller ikke.

Dytte litt for deg, sånn tilfelle noen andre har noe?

Skrevet

Gratulere! I alle bryllup jeg har vært i har de hatt slike leker.

Var i et der 5-6 par måtte bli med, jentene skulle sitte på stol og partneren forann med rompa til, så fikk gutta lapper med ord de skulle "skrive" med rompa. det var hysterisk morsomt å se de rompene veive frem og tilbake, men umulig å lese hva de skrev. hehe. Den med at man skal sitte rygg mot rygg og svare på spørsmål, går igjen i alle jeg har vært i, men det er foreldrene til brud og brudgom som har måttet gjennomgå.. og det passer jo bra siden et er de som insisterer?=)hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...