Gå til innhold

Hvor store er babyen deres v/3 mnds kontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekt?? Lengde??

Skal til HS i morra; og er såå spent! Er det forresten vanlig at de blir dårlige av vaksina? Hvor lenge itillfelle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var på 3 månederskontroll å¨fredag. Hun veida da 6100 gram og var 62 cm lang. Hun fikk sprøyte i begge låra *snufs*, gråt en skvett (det gjorde mamma også), men har ikke merket noe endring i formen.. Samme blide jenta som vanlig:)

Skrevet

7,2 kg, 63 cm lang.. Stor og god :) Hun skrek når hun fikk sprøyten, men det gikk over ganske fort... Merket ikke noe ellers, hun var kanskje litt trøttere enn hun venligvis er resten av dagen... Lykke til!!

Skrevet

Gutten min var 5,6 kg og 60 cm lang på 3 mndrskontrollen. Den eneste bivirkningen han hadde av vaksina, var at han sov 4 timer i strekk etter vi var der ;-) Da vi tok 5 mndrsvaksina, fikk han feber og var grinete en dag.

Skrevet

Min datter var 63 cm og 6250 g! Hun gråt i 3 sekunder da hun fikk sprøytene, og var i fin form hele kvelden, foruten litt gråting når jeg ammet henne (pga smerter sprøytene ble satt). Det gikk fort over og hun sov hele natta etterpå.

Skrevet

jenta mi var 6440 og 61 lang.

gråt litt når de satte sprøyta men ikke etterpå.

Skrevet

Snuppa mi var 7900 gram og 65,5 cm lang. Stor jente :) Hun ble ikke dårlig av vaksinen, men sov 5 timer i strekk da vi kom hjem. Hun ble ikke dårlig, ingen feber og ikke var hun grinete :)

Skrevet

57,9cm lang og 6130g var hun. en liten klump :P

Skrevet

Mi var 4820g og 59,5cm

Sovna rett etter ho fikk vaksinene og sov i mangen timer =)

Skrevet

Snuppsi mi var 6800 gr og 64 cm lang... :-) Gråt litt da hun fikk sprøytene, men det gikk fort over... Ikke ble hun dårlig heller.. :-)

Men da guttungen var fikk vaksina for 3 år siden hadde han feber og sov i 3 døgn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...