Tidligere Optimist.. Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 I dag tidlig, på dag 31, som kom denne j...... mensen igjen!!!!!! Er det mulig at det skal være såå vanskelig????? Nå er jeg kjempedeppa og slett ingen optimist lengre... Jeg kommer vel aldri til å oppleve å bli mamma tenker jeg, det hadde vært vel for godt til å være sant??!!! Klem fra KJEMPEFRUSTRERT
Veslesnuppa Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Huff..... Jeg vet hvordan du har det....... Jeg har IKM om 3 dager,men ingen symptomer unntatt mensmurringer:( Pupper er IKKE ømme,bare slække... Så her kommer nok også den dritt-mensen snart. Og vi som traff EL og greier... Trøsteklem.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Uff da.. nei dette er ikke lett og det er utrolig sårt!!!!!! Har ikke ord. Har selv testet negativt i dag på rugedag 12. Men har ikke noe blødning ennå, men det kommer nok. Men tester i morgen og onsdag også, for det er onsdag som er testdag.. selv om jeg ikke har troen lenger.. Nå har jeg bare lyst å gi opp, men har jo to egg på frys og 2 forsøk igjen i porsgrunn, så jeg få ta disse, men da er det stopp hvis jeg ikke blir mor da... orker snart ikke mer!!! Stor klem fra meg til deg...
Veslesnuppa Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Yes Kine-66;) Har mailadr min? Er ikke flink til slikt jeg..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Indianerjenta; litt usikker på om jeg har adressen, og får ikke sendt deg en PM her. Du kan jo sende meg en? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå