Gå til innhold

Ja, da kom den grusomme mensen igjen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig, på dag 31, som kom denne j...... mensen igjen!!!!!!

 

Er det mulig at det skal være såå vanskelig?????

 

Nå er jeg kjempedeppa og slett ingen optimist lengre...

Jeg kommer vel aldri til å oppleve å bli mamma tenker jeg, det hadde vært vel for godt til å være sant??!!!

 

Klem fra KJEMPEFRUSTRERT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.....

Jeg vet hvordan du har det.......

Jeg har IKM om 3 dager,men ingen symptomer unntatt mensmurringer:(

Pupper er IKKE ømme,bare slække...

Så her kommer nok også den dritt-mensen snart. Og vi som traff EL og greier...

 

Trøsteklem.

Skrevet

Uff da.. nei dette er ikke lett og det er utrolig sårt!!!!!! Har ikke ord.

Har selv testet negativt i dag på rugedag 12. Men har ikke noe blødning ennå, men det kommer nok. Men tester i morgen og onsdag også, for det er onsdag som er testdag.. selv om jeg ikke har troen lenger..

 

Nå har jeg bare lyst å gi opp, men har jo to egg på frys og 2 forsøk igjen i porsgrunn, så jeg få ta disse, men da er det stopp hvis jeg ikke blir mor da... orker snart ikke mer!!!

 

Stor klem fra meg til deg...

Skrevet

Yes Kine-66;)

 

Har mailadr min?

Er ikke flink til slikt jeg..

Skrevet

Indianerjenta; litt usikker på om jeg har adressen, og får ikke sendt deg en PM her. Du kan jo sende meg en? :-)

Skrevet

Kine-66: Har sendt deg en postmelding:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...