HøstBaby <3 Elias Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Har ei venninne som jeg var med sist rett etter jeg fant ut at jeg var gravid.. Hun sa da at hun ville være med på ultralyd osv.. Jeg føler liksom ikke at det er naturlig, kjæreste og evnt mamma/svigermor er første pri når det kommer til slike ting føler jeg. Så jeg svarte ikke noe særlig da, når hun sa det. Har ikke hørt fra henne noe særlig etter det, men nå idag når hun fant ut at jeg skulle på UL på onsdag, så skriver hun at hun skal jo være med osv osv, akkurat som hun har invitert seg selv å at det er en selvfølge at hun skal være med.. Kjente jeg ble litt irritert, så jeg sa klart ifra at mamma og svigermor skal være med, for kjæresten er i millitæret, å det holder i massevis med dem to! Da ble hun skuffa da.. Herregud sier nå jeg, dette er MIN graviditet, å når hun ikke har tatt seg bryet med å holde kontakt heller så bryr det meg en viss plass altså. Jeg har jo skrevet til henne flere ganger på msn, men aldri fått noe svar, å NÅ skal hun plutselig ta kontakt ? Måtte bare blåse ut litt ..
MrsMayer ♥ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hun burde nå forstå at du foretrekker familie fremfor hun da, synes ikke det var frekt. Jeg tror ikke jeg hadde tatt med en venninne til ultralyd, hadde i såfall vært 4 valg etter sambo, mamma og svigermor akkurat som du sier så jeg synes du har rett i det og at det er din graviditet og du bestemmer:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 synes det var litt frekt jeg da, at hun inviterer seg selv med, å antar at det er helt greit. Vi er ikke SÅ nære venner...
Bobine Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Syns det er helt greit at du satt ned foten på det der, jeg :-) Høres ut som hun er litt sånn med på ting når _hun_ syns det er spennede/gøy, og ikke så mye ellers. Det har jo gjerne gått 3 mnd som hun ikke har vært så kin på kontakt, kanskje mer, mellom du fant ut du var gravid og ultralyden. Det går jo an å si _det_ til henne hvis hun blir sur for at hun ikke får være med.
MrsMayer ♥ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Ja, det var frekt at hun ba seg selv med, men ikke at du sa i fra.. misforsto spørsmålet jeg da:)
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det er jo også slik at ultralydens hovedoppgave er å konstantere at alt er bra med barnet. Om det skulle være komplikasjoner er det jo ikke så kjekt å ha henne der... Si til henne at hun skal få se bilder senere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå