Twintipp og himmelblå Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Kan legge ut et 3d UL bilde av lillemann fra uke 11 om du vil??
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 ja veldig gjerne!!! hadde vært spennende!
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Sånn, hi hi. www.tonjelaura.blogspot.com
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 jøss, jeg er virkeli sjokkert over hvor tydelig den var!!!!! fant du ut kjønnet da også eller?!
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Nei, det sa han ikke noe om. Iflg. termin senere var jeg egentlig ikke mer enn 10 uker på det bildet, men du så klart og tydelig at det var et pittelite menneske der:o) Fikk vite kjønnet i uke 13+5 da, på Volvat! Nysjerrig av meg vettu, klarte ikke vente, hi hi.
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 jøss, 10 uker....så rart! hehe... ja så det klart og tydelig!! hmm, jeg er visst 12+2 idag ( fant nettopp ut de to ekstra dagene, jeg har regnet feil tidligere) hehe.. og jeg ønsker virkeli ta en privat ul veldi snart hos min private gyn, som er så super flink til slik!! alt for nysgjerrig selv!!!
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg tok privat UL i uke 13 (nesten 14), ifølge gynekologen var det den beste tiden å ta på, for da er ungen så ferdig at de kan se at den er frisk, bl.a se alle fire hjertekammer og andre indre organer. Tok vanlig UL jeg da, men så helt tydelig det lille mennesket. Men var visst vanskelig å se kjønn såpass tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå