Gå til innhold

Ludderet og Fuckface


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noe øl heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke øl? Er det mulig. Men for meg kan du drikke White sprit om du vil.. ;-)Men jointen burde du kanskje spare til en annen gang. Gidder ikke å havne i trøbbel liksom...

Skrevet

Hehe;-) Har muligens litt vanskelig for å tro deg, men ok;-)

Skrevet

og jeg er en dårlig mor? høhø

 

du har jo ikke oppvaskmaskin en gang.. ÆSJ.. blir ikke reint av å dyppe det litt i zalo...

Skrevet

Hææ?? Klikka for deg eller?

Skrevet

ja, sant så sant...

 

slapp av fumla

Skrevet

Nåmmen. Kan tenke meg vakten smeltet ja. Da er det deg jeg burde holde meg til, ja!

Skrevet

er det ikke gjesteliste på metro? eller tenker jeg på feil plass nå.. hmmm

Skrevet

Slapp av selv!

Skrevet

Du er frekk, så da har jeg lov til å være litt hissig;-) Må ikke komme her og komme her å kødde med magen min altså. Det er faktisk toppen av frekkhet!

Skrevet

Det trengs! Jeg har en lei tendens til å bli kastet ut:( De tror jeg er for full, men er jo ikke det. Har faktisk blitt nektet å komme inn et sted etter 4 øl!! Var ikke brisen engang. Men å prøve å kverulere med de overbola maktsyke vaktene er bare å gi opp!

Skrevet

jaja, jeg er ).(.. du er ) . (... og jeg er ( . )( . ) ... og du er (:)(:)

 

 

hihi

Skrevet

Selvtilliten er i orden ser jeg! Jaja, godt det da;-)

Skrevet

Jeg vet ikke! Jeg ser jo bare snill og uskyldig ut! Kanskje det er derfor? At de tror at jeg spiller?

Skrevet

neida.. jeg bare tulla daaaa :)

 

nei nå må jeg skifte nick

Skrevet

Fordi??

Skrevet

nosferatu klinger så dårlig..

 

*tenke* hva skal jeg skifte til.. jeg skifter ganske ofte..

Skrevet

Jeg synes jeg har sett Nosferatu ganske lenge her jeg da..

Skrevet

Skremmer dem?? Kan ikke skjønne det da.. Hmm.

Skrevet

ja, nicket ditt er ikke noe særlig heller.. men du kan vell ikke hjelpe for at du er et ludder, så hvorfor ikke spillle på det..

 

Skrevet

Hvorfor skremmer jeg deg egentlig? Du har sagt det før og... Detta vil jeg til bunns i! =)

Skrevet

Nosferatu... Betyr det egentlig noe?

Skrevet

det så mye bedre ut.. så er det sant.. jeg skulle slengt på en ).( på slutten, men det får heller være.

 

god natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...