fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2008 Liker ikke øl? Er det mulig. Men for meg kan du drikke White sprit om du vil.. ;-)Men jointen burde du kanskje spare til en annen gang. Gidder ikke å havne i trøbbel liksom...
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hehe;-) Har muligens litt vanskelig for å tro deg, men ok;-)
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 og jeg er en dårlig mor? høhø du har jo ikke oppvaskmaskin en gang.. ÆSJ.. blir ikke reint av å dyppe det litt i zalo...
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Hææ?? Klikka for deg eller?
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 Nåmmen. Kan tenke meg vakten smeltet ja. Da er det deg jeg burde holde meg til, ja!
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 er det ikke gjesteliste på metro? eller tenker jeg på feil plass nå.. hmmm
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2008 Du er frekk, så da har jeg lov til å være litt hissig;-) Må ikke komme her og komme her å kødde med magen min altså. Det er faktisk toppen av frekkhet!
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2008 Det trengs! Jeg har en lei tendens til å bli kastet ut:( De tror jeg er for full, men er jo ikke det. Har faktisk blitt nektet å komme inn et sted etter 4 øl!! Var ikke brisen engang. Men å prøve å kverulere med de overbola maktsyke vaktene er bare å gi opp!
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 jaja, jeg er ).(.. du er ) . (... og jeg er ( . )( . ) ... og du er ((:) hihi
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2008 Selvtilliten er i orden ser jeg! Jaja, godt det da;-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2008 Jeg vet ikke! Jeg ser jo bare snill og uskyldig ut! Kanskje det er derfor? At de tror at jeg spiller?
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 neida.. jeg bare tulla daaaa nei nå må jeg skifte nick
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 nosferatu klinger så dårlig.. *tenke* hva skal jeg skifte til.. jeg skifter ganske ofte..
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes jeg har sett Nosferatu ganske lenge her jeg da..
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. april 2008 Skremmer dem?? Kan ikke skjønne det da.. Hmm.
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 ja, nicket ditt er ikke noe særlig heller.. men du kan vell ikke hjelpe for at du er et ludder, så hvorfor ikke spillle på det..
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2008 Hvorfor skremmer jeg deg egentlig? Du har sagt det før og... Detta vil jeg til bunns i! =)
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 13. april 2008 Nosferatu... Betyr det egentlig noe?
Syrin84 Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 det så mye bedre ut.. så er det sant.. jeg skulle slengt på en ).( på slutten, men det får heller være. god natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå