Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 jeg er ikke gravid.. Har hatt det slik i noen uker nå.. Kjennes som skikkelige babyspark og jeg kan i noen tilfeller se det på utsiden også.. Jeg vet jeg ikke er gravid. testet for etpar uker siden og har som sagt hatt menstruasjon. Hva kan det være da??? Ikke ubehagelig, bare rart...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Gjør ikke vondt.. Bare rart..
SatSuma Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Høres ut som fantomspark, iallefall hvis det ikke er så lenge siden du var gravid sist.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Vel, jeg har fantomspark ennå, 13 og en halv mnd etter fødselen;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Det er luft i tarmene som flytter på seg. Det samme som enkelte gravide i uke 9 kjenner, bare at de hardnakket påstår at det er babyen som sparker. (shit. Nå får jeg nok verbal juling. Tjihi)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 jeg har kjent spark helt siden jeg gikk gravid og det er halvannet år siden jheg fødte:P tror hele tiden jeg er gravid for det føles helt likt, ikke som tarmer av og til, selv om det nok bare er det.. blir lurt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå