SommerBris Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Ja da begynner jeg jo så klart å uroe meg igjen. Vet jo at røntgen ikke er bra for fosteret. Hadde eggløsning ca 23 mars, var hos tannlegen og tok røntgen av tennene den 1 april, dvs ca rund den tiden spiren festet seg. Jeg hadde jo ingen anelse om at jeg var graid da, og sitter her å beskymrer meg litt over det da. Noen av dere som har litt kjennskap til dette så tidlig i svangerskapet?
frøet76 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg TROR du kan slappe av. Det var jo veldig tidlig, og dessuten så er det stor avstand fra der du tok røntgen-av tennene dine- og ned til magen din, så jeg tror ikke strålene rekker så langt. Men er du nervøs så ville jeg ringt legen/jordmor og konferert.
Gulljnta Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Var også hos tannlegen og tok røngten etter jeg hadde funnet ut at jeg var gravid. Visste ikke på det tidspunktet at det kunne være farlig for fosteret. Fortalte legen om det og hun mente det ikke var farlig siden det er veldig kort tid med stråling og de tar jo bare røngten av tennene.
SommerBris Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Takk for svar... Var hos legen selv idag og hun sa jeg ikke burde uroe meg for det... Så da får jeg bare stole på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå