Gå til innhold

Ang. barnehageplass i Bergen... *litt langt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal svare ja til plassen vi har fått tildelt nå. Vi fikk innvilget ønske nr. 2 vi hadde, og er fornøyd med barnehagen vi har fått plass i.

Så begynner jeg å lure... På svarslippen står det: Hvis du svarer ja til den plassen du har fått tilbud om, må du også krysse av på et av to valg; enten å fremdeles stå på venteliste til ønske nr 1, eller å fremdeles stå på venteliste til ønske nr 1, og nr 2.

Det står også at hvis jeg ikke krysser av for noen av de, går søknaden ut av liste, og jeg må søke på nytt. Mister jeg da den plassen jeg har fått tildelt?

Jeg er fornøyd med plassen jeg har fått, og ønsker ikke å stå på venteliste til den jeg hadde ført opp som nr 1, men det er liksom ikke noe alternativ.

Men sånn jeg tolker innholdet i teksten, så har jeg ikke annet valg enn å krysse for at jeg fremdeles vil stå på venteliste til nr 1. Betyr det at hvis jeg krysser av for det, så vil jeg miste den plassen jeg har fått tildelt hvis det plutselig skulle bli ledig i den barnehagen jeg hadde som førsteønske i utgangspunktet?

Huff, dette ble langt og kronglete, håper dere som har fått bhg.plass i Bergen skjønner hva jeg mener! Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare å krysse av for at du vil stå på venteliste på nr 1.. så kan det ev være at du får plass der men at du da bare takker nei

men mener da vi fikk ifjord så stod det et alternativ om vi ikke ville stå på venteliste i det heletatt. du kan jo ringe barnehagen i morgen

Skrevet

Vi fikk også et alternativ om ikke å stå mer på venteliste.

Du mister uansett ikke plassen på der du er nå hvis du skulle få plass i 1.valget.. du takker bare nei, og blir værende..

Skrevet

jeg spurte i barnehagen. og da sa hun at jeg ikke trenkte å krysse der. det var bare hvis jeg ville stå på vente liste til valg 2. men kan jo være du må krysse siden du ikke fikk 1 valget. men ring å hør, det ville jeg gjort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...