❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Koengen -Bergenhus? Skal dit på konsert i sommer, har ikke peil på hvor det ligger.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Koengen ligger ved ytters ved bryggen, ved Thon hotell,
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 okei, takk, et spm til tar det lang tid å komme seg fra flyplassen og dit da?
LegallyBlond Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja, men kommer litt an på hvilken tid på døgnet du ankommer. Går flybuss fra flyplassen og helt ut på bryggen. Siste stoppet er SAS hotellet på bryggen. Kommer du midt i rushet kan det ta opp imot en time og kanskje mer, på det raskeste går det vel rundt 20 minutter eller noe.
Yo&La+spire Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Flybussen går fra flyplassen til sentrum ganske ofte, og tar ca 30 min. Vet ikke om den kjører helt ut til Thon hotel, men visst ikke stopper den i sentrum, og det er ikke langt å gå....
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Takk damer, dere er noen knupper. Kommer nok midt på dagen tipper jeg konserten starter kl 20 og dørene åpner 18, men gidder ikke stresse for og komme langt frem, man kommer jo for å høre musikken. Jeg gleder meg, gikk glipp av en konsert i fjor med disse gutta pga amming men ikke i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå