Gå til innhold

Ta av bleie mamma.. Må tisse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier mini veldig veldig ofte.. Jeg tar av han og han tisser.. Enten på do eller potte... I dag har han tisset på potten ihvertfall 10 ganger... Og har knapt skiftet en bleie omtrent.. Så deiligt.. bruker up and go så vi drar bare bleie av når han må tisse.. =))

jeg begynner ig få stor tro på at sønnen min blir bleiefri iløpet av sommeren..... =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig=) Lykke til videre med pottetreningen=) Hvor gammel er han?

Skrevet

2.5 år sånn ca akkurat.. hehe.. =)

Skrevet

Hehe så gøy=) Tidlig ute å. Yngste her vegret bleie helt plutslig en dag, var da 2 år 5 mnd. Og nå har hun og sovet med truse et par måneder=) De blir så fort store når de ikke har bleie lenger=)

Skrevet

Ja han er vel ikke noe spes tidlig.. Skjønt det sånn at det er normalt rett før 3 års aldreren.. =)

Men må le også når han kommer løpende med bleien på og sier at han må så tisse.. Og om han er veldig optatt og han tisser i bleien så vil han skifte ja.. hehe..

Skrevet

Så søt, men tror fortsatt han er tidlig. Er ikke gjennomsnittet for gutter mellom 3 og 3 1/2 noe sted?

Skrevet

Har egentlig ikke peiling.. Første barnet mitt.. hehe.. Men at han er bleiefri før fylte tre er helt sikkert om vi er flinke og latt han fortsette og bruke doen og han fortsetter sånn som han gjør nå.. =) Han er jo ikke født før i November.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...