Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Sier mini veldig veldig ofte.. Jeg tar av han og han tisser.. Enten på do eller potte... I dag har han tisset på potten ihvertfall 10 ganger... Og har knapt skiftet en bleie omtrent.. Så deiligt.. bruker up and go så vi drar bare bleie av når han må tisse.. =)) jeg begynner ig få stor tro på at sønnen min blir bleiefri iløpet av sommeren..... =))
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Så deilig=) Lykke til videre med pottetreningen=) Hvor gammel er han?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 2.5 år sånn ca akkurat.. hehe.. =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hehe så gøy=) Tidlig ute å. Yngste her vegret bleie helt plutslig en dag, var da 2 år 5 mnd. Og nå har hun og sovet med truse et par måneder=) De blir så fort store når de ikke har bleie lenger=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Ja han er vel ikke noe spes tidlig.. Skjønt det sånn at det er normalt rett før 3 års aldreren.. =) Men må le også når han kommer løpende med bleien på og sier at han må så tisse.. Og om han er veldig optatt og han tisser i bleien så vil han skifte ja.. hehe..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Så søt, men tror fortsatt han er tidlig. Er ikke gjennomsnittet for gutter mellom 3 og 3 1/2 noe sted?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 Har egentlig ikke peiling.. Første barnet mitt.. hehe.. Men at han er bleiefri før fylte tre er helt sikkert om vi er flinke og latt han fortsette og bruke doen og han fortsetter sånn som han gjør nå.. =) Han er jo ikke født før i November.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå