Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Kan dere ikke komme inn dit å lage litt vræl?Dere kan sikkert hete anonym 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Og du måtte bare løpe inn her og rope det ut? La vær å gå inn på tyten da vel. Hold deg her med anonyme, rævsleikende, Wanna be perfekte, suppegjøker i stedet du.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 For en effektiv reklame - "Her er det helt forjævlig, kom hit". Forøvrig enig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 vil bare ha folk inn dit så dere kan lage litt kvalme for meg.det er dibbere så flink til
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 hehe. tyten er et høl. den var faktisk god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå